Πιο συγκεκριμένα, όπως σημειώνει η Goldman Sachs οι αναλυτές στέκονται στα αδύναμα στοιχεία που παρουσίασε το υπουργείο Ενέργειας των ΗΠΑ αναφορικά με τη ζήτηση και τα αποθέματα βενζίνης.
Παράλληλα, η εκτεταμένη βροχόπτωση κατά μήκος της ανατολικής ακτής λόγω της τροπικής καταιγίδας «Ophelia» πιθανότατα συνέβαλε στο άλμα των αποθεμάτων συγκεντρωμένων στο PADD1, ενώ τα παγκόσμια αποθέματα βενζίνης παραμένουν χαμηλά.
Ο αμερικανικός οίκος εκτιμά ότι η ανθεκτική υποκείμενη ζήτηση, τα χαμηλά αποθέματα και η ανταπόκριση στην προσφορά των διυλιστηρίων θα προσφέρουν τελικά μια στήριξη στα margins γύρω από τη βενζίνη.
Οι ανησυχίες για ύφεση
Στο μεταξύ, οι επενδυτές ανησυχούν και πάλι για μια ύφεση κατά το 2024 με γνώμονα τα επιτόκια. Ενώ τα υψηλότερα επιτόκια πιθανότατα θα επιβαρύνουν την αναπτυξιακή δυναμική και τη ζήτηση πετρελαίου, το «soft landing» παραμένει σε έναν καλό δρόμο καθώς η ώθηση από τις χρηματοοικονομικές συνθήκες για την ανάπτυξη των ΗΠΑ το 2024 είναι μερικώς μέτρια αρνητική τη στιγμή ο δομικός πληθωρισμός παγκοσμίως υποχωρεί.
Τρίτον, τεχνικοί παράγοντες πιθανότατα συνέβαλαν στην πτώση των προθεσμιακών συμβολαίων Brent.
Πάντως, η Goldman Sachs σημειώνει ότι ενώ μια σημαντική ανάκαμψη των τιμών του αργού πιθανότατα απαιτεί ανάκαμψη των περιθωρίων βενζίνης, κάποια σταθεροποίηση των χρηματοοικονομικών συνθηκών και τυχόν ενδείξεις ανάληψης αποθεμάτων, πιθανότατα θα λειτουργήσουν για υψηλότερες τιμές πετρελαίου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr