Πιο συγκεκριμένα, δημοσίευμα του Bloomberg σημειώνει ότι αυτός ο όγκος αποθηκευμένων βαρελιών σε πλωτές αποθήκες ξεπερνάει κάθε προηγούμενο από τον Οκτώβριο του 2020.
Η συσσώρευση ρωσικών καυσίμων τύπου ντίζελ, τρεις εβδομάδες μετά την έναρξη ισχύος των κυρώσεων της ΕΕ, δείχνει ότι ορισμένα φορτία φορτώθηκαν από ρωσικά λιμάνια χωρίς αγοραστές.
Το πλεόνασμα φορτίων αντιπροσωπεύει τον φόβο ότι τα καύσιμα μεταφοράς και θέρμανσης θα στεγνώσουν ως αποτέλεσμα των κυρώσεων. Ως αποτέλεσμα, αυτοί οι φόβοι για έλλειψη, ώθησαν τα ευρωπαϊκά διυλιστήρια να ενισχύσουν την παραγωγή για να προετοιμαστούν για έναν χειμώνα που κατέληξε να είναι θερμότερος από το κανονικό, ενώ οι προμηθευτές εισήγαγαν τεράστιες ποσότητες καυσίμων πριν από την απαγόρευση των ρωσικών εισαγωγών από την ΕΕ.
Παράλληλα, σύμφωνα με το Bloomberg, τα αποθέματα ντίζελ στον κόμβο Άμστερνταμ-Ρότερνταμ-Αμβέρσα έχουν εκτοξευθεί στο υψηλότερο επίπεδο των τελευταίων δύο ετών.
Μια διαρκής αύξηση των αποθεμάτων ρωσικού ντίζελ που συνεχίζουν να μην πωλούνται, μπορεί τελικά να πιέσει τους ρυθμούς επεξεργασίας και παραγωγής αργού, τα κέρδη από τα οποία χρηματοδοτούν τώρα τον δεύτερο χρόνο πολέμου στην Ουκρανία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr