«Η ανάγκη για υποδομή στην Ασία είναι τεράστια. Χρειάζεται να χτίσουν δρόμους. Πας στην Τζακάρτα, στη Μανίλα, και η υποδομή είναι καταστροφή», ανέφερε ο εκδότης, προσθέτοντας ότι, προκειμένου να διευκολύνουν τους τουρίστες, οι ασιατικές χώρες χρειάζεται να χτίσουν αεροδρόμια και σιδηρόδρομους.
«Δεν μπορείς να μεταφέρεις τόσο πολλούς ανθρώπους με αεροπλάνα. Δεν υπάρχει χώρος», εξήγησε ο Φαμπέρ.
Ένας δεύτερος λόγος για τη μελλοντική άνοδο στα εμπορεύματα είναι το γεγονός ότι οι ανεπτυγμένες αγορές επίσης πρόκειται να τονώσουν τις δαπάνες, υποστήριξε.
«Στον δυτικό κόσμο, πιστεύουν, δεν λέω πως αυτή είναι η σωστή άποψη αλλά η άποψη των οικονομολόγων και των νεο-κεϋνσιανών και των παρεμβατιστών είναι ότι η νομισματική πολιτική από μόνη της δεν μπορεί να τονώσει την παγκόσμια οικονομία και να τη βγάλει από την αργή ανάπτυξη», τόνισε ο εκδότης. «Επομένως αναγκάζονται να πάνε και να οικοδομήσουν υποδομή και να τονώσουν τα δημοσιονομικά ελλείμματα των κυβερνήσεων», υποστήριξε.
«Αυτός ο συνδυασμός υποδομής στις αναδυόμενες οικονομίες και δαπάνες για την υποδομή στις ανεπτυγμένες οικονομίες των Ηνωμένων Πολιτειών και της Ευρώπης, κατά την άποψή μου, θα σημάνει πως ο πληθωρισμός τελικά θα κάνει την έκπληξη και θα κινηθεί ανοδικά», συνόψισε ο Φαμπέρ.
Συγκεκριμένα για το αργό, ο εκδότης σημείωσε επίσης ότι η οικονομική ανάπτυξη στην αναδυόμενη Ασία τονώνει τις τιμές και εκτίμησε ότι το πετρέλαιο θα αγγίξει άνετα τα 70 δολάρια το βαρέλι στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr