Όπως μεταδίδει το Reuters, η άνοδος των συνολικών πωλήσεων στην Ισπανία και τη Γερμανία, κατά 7,2% και 6% αντίστοιχα, αντιστάθμισε τη συρρίκνωση στη Γαλλία, την Ιταλία και τη Βρετανία, ανέφερε η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA).
Όσον αφορά την Ελλάδα, τον περασμένο μήνα σημείωσε αρνητική πρωτιά, καθώς καταγράφηκε η μεγαλύτερη μείωση πωλήσεων της τάξεως του 14,3%.
Σημειώνεται επίσης, ότι οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες παλεύουν με την αδύναμη ζήτηση, το υψηλό κόστος παραγωγής και τη διαχείριση της στροφής προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ενώ παράλληλα προσπαθούν να αποκρούσουν τον ανταγωνισμό από την Κίνα.
Αναλυτικότερα ο αριθμός των νέων οχημάτων που ταξινομήθηκαν τον Οκτώβριο στην ΕΕ, τη Βρετανία και την Ευρωπαϊκή Ζώνη Ελεύθερων Συναλλαγών (ΕΖΕΣ) αυξήθηκε κατά 0,1% σε ετήσια βάση σε 1,04 εκατομμύρια.
Την ίδια στιγμή, οι πωλήσεις των πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων (BEV) αυξήθηκαν για δεύτερο συνεχόμενο μήνα, κατά 6,9% τον Οκτώβριο, ενώ εκείνες των υβριδικών αυτοκινήτων (HEV) αυξήθηκαν κατά 15,8%.
Παράλληλα, οι ταξινομήσεις στην ΕΕ, τη Βρετανία και την ΕΖΕΣ στη Volkswagen αυξήθηκαν κατά 12,6%, ενώ μειώθηκαν κατά 16,7% στη Stellantis και κατά 0,4% στη Renault, ανοίγει νέα καρτέλα.
Επιπλέον, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 23,1% στον κατασκευαστή EV Tesla ανοίγει νέα καρτέλα και κατά 10% στην κινεζική SAIC Motor, ανοίγει νέα καρτέλα.
Εκτός αυτών, στην ΕΕ, οι συνολικές ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων αυξήθηκαν κατά 1,1% σε ετήσια βάση. Η Γερμανία είδε τις πωλήσεις να αυξάνονται με 6%, μετά από τρεις μήνες απωλειών.
Τέλος, τα ηλεκτροκίνητα οχήματα - είτε BEV, HEV είτε plug-in υβριδικά (PHEV) - που πωλήθηκαν στο μπλοκ αντιπροσώπευαν το 55,4% των ταξινομήσεων επιβατικών αυτοκινήτων τον Οκτώβριο, από 51,3% το προηγούμενο έτος.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr