«Οφείλουμε να επανεξετάσουμε, όλοι μαζί, όχι μόνο τα κράτη μέλη, αλλά και η Κομισιόν, την απόφασή μας», δήλωσε ο Σάντσεθ στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στη Σανγκάη, απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με τις ανησυχίες του ισπανικού κλάδου της χοιροτροφίας.
Το Πεκίνο άρχισε σε αντίποινα έρευνα αντιντάμπινγκ στις εισαγωγές χοιρινών προϊόντων, των οποίων η Ισπανία είναι ο μεγαλύτερος Ευρωπαίος εξαγωγέας προς την Κίνα.
«Όπως είπα και προηγουμένως, δεν έχουμε ανάγκη άλλον ένα πόλεμο, έναν εμπορικό πόλεμο σ' αυτή την περίπτωση», δήλωσε ο Πέδρο Σάντσεθ.
Ο ισπανός πρωθυπουργός δήλωσε πως εξέφρασε την έκπληξή του στον κινέζο πρόεδρο Σι Τζινπίνγκ για την επιλογή του Πεκίνου να απαντήσει μέσω του κλάδου της χοιροτροφίας.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε στις 20 Αυγούστου την απόφασή της να επιβάλει επιπλέον φόρους για πέντε χρόνια στα προερχόμενα από την Κίνα ηλεκτρικά οχήματα, περιλαμβανομένων αυτών της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Tesla, η οποία διαθέτει εργοστάσιο στη Σανγκάη.
Οι Βρυξέλλες αναμένεται να προσθέσουν στο φόρο 10%, που ισχύει ήδη για τις εισαγωγές κινεζικών ηλεκτρικών οχημάτων, έναν επιπλέον φόρο ο οποίος θα φθάνει έως 36%.
Αυτοί οι τελωνειακοί δασμοί θα εφαρμοσθούν μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου και για πέντε χρόνια, εφόσον εγκριθούν από τα 27 κράτη-μέλη, τα οποία παρουσιάζονται διχασμένα. Σύμφωνα με την Επιτροπή, θα αντικαταστήσουν τότε προσωρινούς φόρους που είχαν αποφασισθεί στις αρχές Ιουλίου και φθάνουν μέχρι 38%.
Με αυτούς τους επιπλέον φόρους η ΕΕ ελπίζει να προστατεύσει τον κλάδο του αυτοκινήτου που απασχολεί 14,6 εκατομμύρια μισθωτούς σε όλη την ΕΕ, αποφεύγοντας παράλληλα μια σύγκρουση με τον δεύτερο οικονομικό εταίρο της μετά τις Ηνωμένες Πολιτείες.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr