Ειδικότερα, οι πωλήσεις αυξήθηκαν απροσδόκητα τον Ιούλιο, όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Εμπορίου, σημειώνοντας άνοδο κατά 1% σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα, από την αναθεωρημένη προς τα κάτω πτώση 0,2% τον Ιούνιο. Αυτό διέψευσε τις προσδοκίες των οικονομολόγων για αύξηση 0,3%.
Οι λιανικές πωλήσεις, οι οποίες προσαρμόζονται για εποχιακές διακυμάνσεις αλλά όχι για πληθωρισμό, αποτελούν ένα σημαντικό κομμάτι των συνολικών δαπανών. Όπως μεταδίδει το CNN, η ανάγνωση του Ιουλίου είναι όφελος για την αμερικανική οικονομία, επειδή η οικονομική ανάπτυξη της χώρας εξαρτάται από τους Αμερικανούς που ξοδεύουν τα δολάριά τους. Είναι η πιο πρόσφατη επίδειξη δύναμης της οικονομίας μπροστά σε πολλά εμπόδια που «στριμώχνουν» τον καταναλωτή.
Οι πωλήσεις αυξήθηκαν στις περισσότερες κατηγορίες τον περασμένο μήνα, με την ισχυρότερη ενίσχυση να γίνεται περισσότερο αντιληπτή στις αντιπροσωπείες αυτοκινήτων, κάτι που πιθανότατα αντανακλά την ανάκαμψη από την κυβερνοεπίθεση στα συστήματα λογισμικού που χρησιμοποιούν οι αντιπροσωπείες νωρίτερα αυτό το καλοκαίρι. Αυτές οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 3,6% τον Ιούλιο. Εξαιρουμένης αυτής της κατηγορίας, οι λιανικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 0,4% τον Ιούλιο σε σύγκριση με τον Ιούνιο.
Οι λιανικές δαπάνες για ηλεκτρονικά είδη και παντοπωλεία αυξήθηκαν επίσης έντονα τον περασμένο μήνα, κατά 1,6% και 1%, αντίστοιχα. Οι Αμερικανοί συνέχισαν επίσης να ξοδεύουν σε μπαρ και εστιατόρια με υγιή ρυθμό. Εν τω μεταξύ, οι πωλήσεις μειώθηκαν σε εξειδικευμένα καταστήματα και καταστήματα λιανικής πώλησης ρούχων τον Ιούλιο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr