Η Inditex, στην οποία ανήκουν επίσης η Pull&Bear, η Massimo Dutti και άλλες μάρκες, προσπαθεί να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό από αντιπάλους όπως η H&M αλλά και τις ταχέως αναπτυσσόμενες κινεζικής ιδιοκτησίας διαδικτυακές αλυσίδες λιανικής Shein και Temu.
Όπως μεταδίδει το Reuters, η μεγαλύτερη εισηγμένη εταιρεία λιανικής πώλησης μόδας στον κόσμο ανακοίνωσε πωλήσεις ύψους 8,15 δισεκατομμυρίων ευρώ κατά τη διάρκεια των τριών μηνών έως τον Απρίλιο, σε σύγκριση με τη μέση πρόβλεψη των αναλυτών για 8,1 δισ. ευρώ, σύμφωνα με δημοσκόπηση της LSEG.
Τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν κατά 11% σε 1,29 δισ. ευρώ τους τρεις μήνες έως τον Απρίλιο, συμβαδίζοντας με τη μέση πρόβλεψη των αναλυτών για 1,3 δισ. ευρώ, σύμφωνα με τη δημοσκόπηση της LSEG. Το πρώτο τρίμηνο του περασμένου έτους, η εταιρεία ανακοίνωσε αύξηση των κερδών κατά 54%.
Οι πωλήσεις σε σταθερά νομίσματα αυξήθηκαν κατά 12% από την 1η Μαΐου έως τις 3 Ιουνίου, ανέφερε η Inditex.
Οι μετοχές της Inditex έχουν αυξηθεί κατά περίπου 11% μέχρι στιγμής φέτος και έφτασαν σε ιστορικό υψηλό τον Μάρτιο. Η τιμή της μετοχής έχει υπερδιπλασιαστεί από το 2022.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr