Ειδικότερα, σύμφωνα με το CNBC, Οι λιανικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 0,7% για τον μήνα, σημαντικά ταχύτερα από την πρόβλεψη του Dow Jones για αύξηση 0,3%.
Ακόμη, ο δείκτης τιμών καταναλωτή αυξήθηκε κατά 0,4% τον Μάρτιο, ανέφερε το υπουργείο Εργασίας την περασμένη εβδομάδα σε στοιχεία που ήταν επίσης υψηλότερα από τις προοπτικές της Wall Street. Αυτό σημαίνει ότι οι καταναλωτές υπερσυμβαδίζουν με τον ρυθμό του πληθωρισμού, ο οποίος έτρεξε με ετήσιο ρυθμό 3,5% για τον μήνα, κάτω από την αύξηση των λιανικών πωλήσεων κατά 4%.
Η αύξηση των τιμών του φυσικού αερίου βοήθησε να ωθήσει τον βασικό αριθμό λιανικών πωλήσεων υψηλότερα, με τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 2,1% σε μηνιαία βάση στα πρατήρια καυσίμων. Ωστόσο, ο μεγαλύτερος τομέας ανάπτυξης για το μήνα ήταν οι διαδικτυακές πωλήσεις, αυξημένες κατά 2,7%, ενώ οι διάφοροι λιανοπωλητές σημείωσαν αύξηση 2,1%.
Πολλές κατηγορίες ανέφεραν πτώση στις πωλήσεις για το μήνα: Αθλητικά είδη, χόμπι, μουσικά όργανα και βιβλία ανέφεραν μείωση 1,8%, ενώ τα καταστήματα ένδυσης μειώθηκαν κατά 1,6% και τα ηλεκτρονικά είδη και συσκευές σημείωσαν μείωση 1,2%.
Γενικότερα όμως, οι ανθεκτικές καταναλωτικές δαπάνες συνέβαλαν στη διατήρηση της οικονομίας παρά τα υψηλότερα επιτόκια και τις ανησυχίες για τον επίμονο πληθωρισμό. Οι καταναλωτικές δαπάνες αντιπροσωπεύουν σχεδόν το 70% της οικονομικής παραγωγής των ΗΠΑ, επομένως είναι κρίσιμης σημασίας για τη συνεχή ανάπτυξη του ακαθάριστου εγχώριου προϊόντος.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr