Ωστόσο, η υποστήριξη για την επιβολή περιορισμών σε δραστηριότητες έντασης άνθρακα είναι ασθενής.
Ειδικότερα, σύμφωνα με το Ifo Institute, στο ερώτημα τι πρέπει να γίνει για να καταστεί η χώρα κλιματικά ουδέτερη έως το 2045, το 28% των ερωτηθέντων τάσσεται υπέρ των επιδοτήσεων για μέτρα φιλικά προς το κλίμα, όπως η προώθηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Ένα μικρότερο ποσοστό των ερωτηθέντων τάσσεται υπέρ απαιτήσεων όπως ελάχιστα πρότυπα για την κατασκευή κατοικιών (16%) και απαγορεύσεις σε ενέργειες που βλάπτουν το κλίμα, όπως τα συστήματα θέρμανσης με φυσικό αέριο (επίσης 16%).
Μόνο το 8% τάσσεται υπέρ μιας υψηλότερης περιοριστικής τιμής για τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Ωστόσο, περίπου το ένα τέταρτο των ερωτηθέντων (25%) δήλωσε επίσης ότι δεν είναι σε θέση να απαντήσει στην ερώτηση σχετικά με την κατάλληλη δράση για το κλίμα.
«Τα αποτελέσματά μας δείχνουν ότι η γνώμη του πληθυσμού στη Γερμανία διαφέρει σημαντικά από τις συστάσεις των οικονομολόγων. Η πλειονότητα των τελευταίων τάσσεται υπέρ της τιμολόγησης των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, για παράδειγμα στο πλαίσιο της εμπορίας εκπομπών», λέει η Sarah Necker, διευθύντρια του Κέντρου Ludwig Erhard ifo στο Fürth.
Ο Michael Zürn, ανώτερος ερευνητής στο NIM, προσθέτει: «Η Επιτροπή θα πρέπει να είναι σε θέση να εκτιμήσει ότι η κυβέρνηση θα πρέπει να κάνει τις απαραίτητες ενέργειες για την επίτευξη των στόχων της:
«Τα στοιχεία μας αντανακλούν επίσης τη διαφωνία που φαίνεται να επικρατεί στην κοινωνία όσον αφορά συγκεκριμένα μέτρα περιβαλλοντικής πολιτικής. Οι έντονες αντιθέσεις θα μπορούσαν να είναι ένας λόγος για την τρέχουσα καθυστέρηση των μεταρρυθμίσεων».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr