Η ζήτηση για ηλεκτρονικά είδη, έξυπνα ρολόγια, τηλεοράσεις, ηχητικό εξοπλισμό, παιχνίδια και video games, που αποτέλεσαν τις best-selling κατηγορίες, βοήθησε στην αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων της συγκεκριμένης ημέρας κατά 7,5% σε σύγκριση με πέρυσι. Πολλοί από τους καταναλωτές πραγματοποίησαν τις αγορές τους αξιοποιώντας υπηρεσίες buy-now, pay-later, με $79 εκατομμύρια από τον συνολικό τζίρο της ημέρας να προέρχεται από αυτό το καταναλωτικό κοινό.
Η άνοδος των πωλήσεων σηματοδοτεί ανάκαμψη από την περσινή εορταστική περίοδο, όταν ο υψηλός πληθωρισμός έπληξε τις τσέπες των καταναλωτών και οι επιχειρήσεις λιανικής έκαναν μεγάλες εκπτώσεις για να απαλλαγούν από τα συσσωρευμένα εμπορεύματα. Φέτος, οι «γιορτινές» αγορές αποτελούν σημείο αναφοράς για την ανθεκτικότητα των καταναλωτών στις ΗΠΑ, καθώς οι αποταμιεύσεις από την εποχή της πανδημίας λιγοστεύουν και τα επιτόκια παραμένουν σε υψηλά επίπεδα.
Μια ανάλυση της Mastercard σχετικά με τις φετινές πωλήσεις της Black Friday διαπίστωσε ότι οι πωλήσεις στα καταστήματα αυξήθηκαν λίγο πάνω από 1%, ενώ οι διαδικτυακές πωλήσεις αυξήθηκαν πάνω από 8% σε σύγκριση με πέρυσι. Οι καταναλωτές τείνουν να προτιμούν τις ηλεκτρονικές αγορές, καθώς είναι ευκολότερο να κάνουν συγκρίσεις τιμών, ώστε να εξασφαλίσουν την καλύτερη τιμή.
Οι διαδικτυακές πωλήσεις τις ημέρες που προηγούνται της Cyber Monday στις 27 Νοεμβρίου μπορούν να δώσουν στις εταιρείες μια πρώιμη αίσθηση των εορταστικών επιδόσεων. Ωστόσο, οι προβλέψεις δείχνουν δυσοίωνη πορεία για τις πωλήσεις τον Δεκέμβριο, καθώς οι ημέρες των εκπτώσεων, Black Friday και Cyber Monday, είναι αυτές που καθορίζουν, συνήθως, το «peak» των αυξήσεων στις αγορές που πραγματοποιούν οι καταναλωτές.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr