Αυτό υπογραμμίζει, η Γερμανίδα ευρωβουλευτής των Χριστιιανοδημοκρατών Sabine Verheyen, σε ερώτηση που υπέβαλλε στην Κομισιόν εξ ονόματος της Επιτροπής Πολιτισμού και Παιδείας , τονίζοντας ακόμη ότι, οι κοινωνικές υπηρεσίες και τα προστατευτικά ιδρύματα έχουν γίνει εξαιρετικά απρόσιτα.
Όπως αναφέρει στην ερώτηση της, την τελευταία δεκαετία, τα παιδιά άρχισαν να χρησιμοποιούν την τεχνολογία πιο εντατικά και σε όλο και μικρότερη ηλικία. Αυτό δημιουργεί ευκαιρίες, αλλά και προκλήσεις.
Σύμφωνα με τη Σύμβαση των Ηνωμένων Εθνών για τα Δικαιώματα του Παιδιού, τα παιδιά πρέπει να προστατεύονται στο ψηφιακό περιβάλλον. Η βία και οι σεξουαλικές και άλλες μορφές κακοποίησης παιδιών έχουν αυξηθεί σε ανησυχητικό βαθμό πρόσφατα, με σημαντικό αντίκτυπο στη σωματική και ψυχική υγεία της νεότερης γενιάς. Ταυτόχρονα, οι κοινωνικές υπηρεσίες και τα προστατευτικά ιδρύματα έχουν γίνει εξαιρετικά απρόσιτα.
Η Γερμανίδα ευρωβουλευτής υποστηρίζει ότι, αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Κομισιόν κατέληξε σε μια νέα ευρωπαϊκή στρατηγική για ένα καλύτερο Διαδίκτυο για παιδιά (BIK+), η οποία αντιμετωπίζει πολλά ζητήματα που έλειπαν από τη στρατηγική BIK του 2012 και στοχεύει στην αντιμετώπιση επίμονων προκλήσεων.
Η Κομισιόν ανακοίνωσε ότι η στρατηγική έχει τρεις πυλώνες: 1) ασφαλείς ψηφιακές εμπειρίες για παιδιά. 2) ψηφιακή ενδυνάμωση των παιδιών. και 3) ενεργή συμμετοχή των παιδιών.
Ρωτάει, λοιπόν, την Κομισιόν:
1) Πώς σκοπεύει να βοηθήσει τα κράτη μέλη και τη βιομηχανία να υλοποιήσουν τους στόχους που ορίζονται στη στρατηγική BIK+ και να διασφαλίσει ότι διατίθεται επαρκής χρηματοδότηση για την υποστήριξη των τηλεφωνικών γραμμών επικοινωνίας, των γραμμών βοήθειας και των Κέντρων Ασφαλούς Διαδικτύου, ώστε να μπορέσουν να επιτύχουν τους στόχους που ορίζονται στο τη στρατηγική, ιδίως σε σχέση με την πρόληψη, τις εκστρατείες ευαισθητοποίησης και την υποστήριξη των θυμάτων;
2) Πώς θα προωθήσει η στρατηγική μια περιεκτική και ολιστική προσέγγιση προκειμένου να γεφυρωθεί το ψηφιακό χάσμα και να ενισχυθούν οι ψηφιακές δεξιότητες και ικανότητες, συμπεριλαμβανομένης της παιδείας στα μέσα επικοινωνίας, των παιδιών, των γονέων και των εκπαιδευτικών, συμπεριλαμβανομένων των ατόμων με αναπηρίες και εκείνων που προέρχονται από ευάλωτα περιβάλλοντα; 3) Πώς σχεδιάζει να διασφαλίσει ότι θα πραγματοποιηθεί πανευρωπαϊκή συλλογή δεδομένων και έρευνα για προγράμματα πρόληψης και βοήθειας θυμάτων και για τις ψηφιακές δραστηριότητες των παιδιών και πώς θα εγγυηθεί ότι οι μελλοντικές ψηφιακές πολιτικές και πρωτοβουλίες θα λάβουν νέες τεχνολογικές εξελίξεις υπόψη?
4) Πώς σκοπεύει να εμπλέξει παιδιά όλων των ηλικιών στη διαδικασία παρακολούθησης και στην αποτελεσματική εφαρμογή της στρατηγικής;
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr