Η ανθεκτικότητα αυτή, ωστόσο, φαίνεται να καταρρέει: Η Γερμανία υπέστη την πρώτη της ύφεση από την έναρξη της πανδημίας κατά τη διάρκεια του χειμώνα, γεγονός που συνιστά κίνδυνο για ολόκληρη την ήπειρο.
Οι λόγοι της ύφεσης αποδίδονται κυρίως στις συνέπειες από τις δεκαετίες λανθασμένης ενεργειακής πολιτικής αλλά και το... φρένο στα αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Οι παραπάνω απειλές θέτουν σε κίνδυνο την ευημερία του έθνους για πρώτη φορά από την επανένωση. Σε αντίθεση με το 1990, η πολιτική τάξη δεν έχει την ηγεσία για να αντιμετωπίσει γρήγορα και αποτελεσματικά διαρθρωτικά ζητήματα που ροκανίζουν την καρδιά της ανταγωνιστικότητας της χώρας.
Ο συνασπισμός του Καγκελαρίου Όλαφ Σολτς βρίσκει εμπόδια σε μικρές εσωτερικές διαμάχες για τα πάντα, από το χρέος και τις δαπάνες έως τις αντλίες θερμότητας και τα όρια ταχύτητας. Το γεγονός αυτό δημιουργεί καθυστερήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr