Οι ομάδες, η δράση, οι παγκοσμίου κλάσης παίκτες ξεπέρασαν τα σύνορα και ενώθηκαν με όλους τους φίλαθλους παγκοσμίως μέσω της πλατφόρμας.
Υπάρχει μία παγκόσμια αλήθεια που μετέφερε το Μουντιάλ και στο Twitter: Οι φίλαθλοι αγάπησαν τη διοργάνωση και κατέφυγαν στην πλατφόρμα, προκειμένου να συζητήσουν για κάθε οπτική του παιχνιδιού. Μετά από 64 συγκλονιστικούς αγώνες, μεταξύ αυτών και ο επικός τελικός Γαλλίας- Αργεντινής, συγκεντρώθηκαν στοιχεία από την πλατφόρμα, για να αναδειχθεί ο μαζικός ρόλος που έπαιξε το twitter για τους φιλάθλους από την έναρξη της διοργάνωσης στις 20 Νοεμβρίου.
Οι προβολές (impressions) ξεπέρασαν κάθε προηγούμενη διοργάνωση. Συνολικά 147 δισ. impressions καταγράφηκαν για το hashtag #WC2022 σε ολόκληρο τον κόσμο, όταν το αντίστοιχο νούμερο για το hashtag #WC2018 ήταν πολύ μικρότερο ενώ το νούμερο των προβολών ήταν σχεδόν διπλάσιο από το hashtag #Tokyo2020 Olympics.
Είτε μιλάμε για κάποιον που αντέδρασε σε ένα φοβερό γκολ, είτε μιλάμε για προβολές highlights, είτε για προβλέψεις αποτελεσμάτων στα ματς, είτε για αναρτήσεις για μεγάλους παίκτες οι φίλαθλοι κατέφυγαν στο Twitter προκειμένου να συζητήσουν κάθε πλευρά του αγώνα.
Οι περισσότερες αναρτήσεις στο Twitter έγιναν κατά τη διάρκεια του τελικού μεταξύ Αργεντινής και Γαλλίας
Παρακάτω καταγράφονται οι στιγμές κατά τη διάρκεια των οποίων έγιναν οι περισσότερες αναρτήσεις:
- Τελικός Αργεντινή - Γαλλία, μετά το τέλος των πέναλντι, όταν η Αργεντινή στέφθηκε πρωταθλήτρια
- Τελικός Αργεντινή - Γαλλία Η στιγμή που ο Μπαπέ ισοφαρίζει
-
Αγώνας Κροατία - Βραζιλία όταν η Βραζιλία χάνει την τελευταία εκτέλεση πέναλντι και η Κροατία προκρίνεται στα ημιτελικά
-
Τελικός Αργεντινή Γαλλία όταν ο Ντι Μαρία κάνει το 2-0 για την Αργεντινή
-
Αγώνας Κροατία Βραζιλία όταν ο Νεϋμάρ σκοράρει και η Βραζιλία παίρνει προβάδισμα στο 106'
Ο Λιονέλ Μέσι από την Αργεντινή ήταν ο παίκτης για τον οποίο έγιναν τα περισσότερα Tweets
Παρακάτω παρουσιάζονται οι ποδοσφαιριστές για τους οποίους έγιναν τα περισσότερα tweets
Η Αργεντινή ήταν η Εθνική Ομάδα για την οποία έγιναν οι περισσότερες αναρτήσεις
Η κατάταξη για τις εθνικές ομάδες για τις οποίες έγιναν οι περισσότερες αναρτήσεις ήταν η εξής:
1) Αργεντινή
2) Βραζιλία
3) Γαλλία
4) Πορτογαλία
5) Κροατία
H κατάταξη για τις χώρες από τις οποίες προέρχονταν οι περισσότερες αναρτήσεις
1) Βραζιλία
2) Ιαπωνία
3) Αργεντινή
4) ΗΠΑ
5) Γαλλία
Πέρα από τους φιλάθλους και οι εταιρείες (ειδικά εκείνες που ήταν χορηγοί στη διοργάνωση) δεν έμειναν εκτός της συζήτησης στο Twitter με την Budweiser, την Adidas και την Hyundai να ξεχωρίζουν.
Ακόμα καθοριστική ήταν η συμβολή της FIFA στο να φτάσει η διοργάνωση όσο πιο ζωντανά γίνεται σε όλους τους χρήστες του Twitter. Με 2 εκ. likes την ημέρα κατά μέσο όρο και 226% αύξηση στα Impressions συγκριτικά με το Μουντιάλ του 2018, η FIFA έσπασε όλα τα ρεκόρ στους λογαριασμούς της στο Twitter καλύπτοντας το Μουντιάλ στο twitter σε 7 γλώσσες.
Με πρωτότυπο υλικό, πρόσβαση σε υλικό πίσω από τις κάμερες και αποκλειστικό περιεχόμενο από την δωρεάν παγκόσμια υπηρεσία τους FIFA+ παρείχαν σε όλους μια ενδότερη ματιά στο μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός του πλανήτη.
Αντίστοιχα θετικά παραδείγματα ήταν και αυτά των FoxSports και της Telemundo.
Συμπερασματικά, μπορεί το ποδόσφαιρο να παίζεται εντός γηπέδων, ωστόσο η τεχνολογία και τα social media έχουν φτάσει σε τέτοιο επίπεδο που μπορούν πλέον να κάνουν την κάθε διοργάνωση προσβάσιμη σε κάθε χρήστη. Για αυτό και τα ρεκόρ τα τελευταία χρόνια και ειδικά κατά τη διάρκεια του φετινού Μουντιάλ σπάνε το ένα πίσω από το άλλο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr