O Chief Financial Officer της Trivago, Matthias Tillmann, υποστήριξε σε συνέντευξή του ότι κατά την περίοδο Νοεμβρίου-Ιανουαρίου διαπιστώθηκε αυξημένη τάση, να προτιμώνται φθηνότερα ξενοδοχεία και μικρότερα ταξίδια, με περισσότερα κλικ για επιλογές χαμηλότερης τιμής σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019.
Την ίδια στιγμή, οι κρατήσεις αυτό το τρίμηνο μέσω του ιστότοπου της εταιρείας με έδρα το Ντίσελντορφ, είναι επί του παρόντος περίπου στο επίπεδο που βρίσκονταν πριν η κρίση του κορωνοϊού πλήξει τα ταξίδια παγκοσμίως.
Low budget σε εισιτήρια-ξενοδοχεία, περιορισμός χρόνου διαμονής και φθηνοί προορισμοί
Τα μέχρι στιγμής στοιχεία δείχνουν ότι, ενώ οι Ευρωπαίοι γίνονται πιο συνειδητοποιημένοι όσον αφορά το κόστος, μέχρι στιγμής δεν εγκαταλείπουν τελείως τις διακοπές και τα ταξίδια. Μια τέτοια μετατόπιση πιθανότατα θα ευνοούσε αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους όπως η Ryanair, οι οποίες μπορούν να κερδίσουν σε μια ενδεχόμενη ύφεση.
Οι ταξιδιώτες φαίνεται επίσης να μειώνουν τη διάρκεια της διαμονής τους κατά 10% κατά μέσο όρο, είπε ο Tillmann.
Οι μεσογειακές πόλεις, όπου η διαμονή τείνει να είναι λιγότερο ακριβή, αποδεικνύονται ιδιαίτερα δημοφιλείς, πρόσθεσε ο Tillmann, «κάτι που μπορεί να είναι μια ένδειξη ότι οι άνθρωποι αναζητούν περισσότερη σχέση ποιότητας-τιμής». Η Ελλάδα και η Ισπανία παραμένουν δημοφιλείς, ενώ η Κωνσταντινούπολη έχει φύγει από την πρώτη πεντάδα των κορυφαίων 20 προορισμών.
Συμπλήρωσε ακόμη ότι οι κρατήσεις μέσω του ιστότοπου της Trivago κατά βάση γίνονται 30 έως 60 ημέρες πριν από το check-in, οπότε δεν έχει πολύ σαφή εικόνα για το 2023.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr