Ειδικότερα, το κράτος της Γερμανίας θα πρέπει να υπολογίσει 30 δισεκατομμύρια ευρώ για τόκους, ενώ πέρυσι το αντίστοιχο ποσό ήταν 4 δισεκατομμύρια.
«Αυτό είναι ένα μήνυμα. Δεν μπορούμε πια να αντέξουμε επιπλέον χρέος», δήλωσε ο κ. Λίντερ, και απέρριψε εκ νέου τα αιτήματα για χαλάρωση του «φρένου χρέους».
Ο Λίντερ, υπογράμμισε παράλληλα, ότι «η προτεραιότητά μας αυτόν τον καιρό είναι η καταπολέμηση του πληθωρισμού. Πολλοί άνθρωποι το καταλαβαίνουν καλά όταν ανοίγουν το ψυγείο τους», ενώ τόνισε ότι μετά την «εξαιρετικά επεκτατική» πολιτική που ασκήθηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ο πληθωρισμός βρίσκεται σε ύψος-ρεκόρ για τη Γερμανία.
«Δεν γίνονται όλα μαζί, πρέπει να γίνει ιεράρχηση προτεραιοτήτων. Πρέπει πρώτα να δημιουργηθεί ευημερία, προκειμένου να μπορέσουν να την ξοδέψουν οι πολιτικοί», ανέφερε.
Ο κ. Λίντνερ απέρριψε ακόμη εκ νέου τα αιτήματα για φορολόγηση των υπερκερδών των εταιριών πετρελαίου, τονίζοντας ότι «έτσι θα παραδίδαμε τη γερμανική φορολογική νομοθεσία στην αυθαιρεσία», ενώ δήλωσε και ότι δεν θα υπάρξει αύξηση του ανώτατου φορολογικού συντελεστή για τη χρηματοδότηση ελαφρύνσεων για τα χαμηλότερα εισοδήματα.
«Αυτό δεν θα ήταν παρά σαμποτάζ της οικονομικής ανάκαμψης της χώρας μας», είπε σχετικά, αναφερόμενος σε ανάλογες προτάσεις από τους Σοσιαλδημοκράτες (SPD) και τους Πράσινους.
Ο υπουργός Οικονομικών δήλωσε επίσης ότι η Γερμανία δεν θα συμφωνήσει με ευρωπαϊκή απαγόρευση της πώλησης αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης μετά το 2035, καθώς, όπως είπε, η ηλεκτροκίνηση δεν θα μπορεί να εισαχθεί παντού έως τότε.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr