Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις της αυξήθηκαν 23% σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα - στη μικρότερη άνοδο από τα τέλη του 2020. Το 2021 οι πωλήσεις της είχαν ενισχυθεί κατά 41%.
Ο αυξανόμενος πληθωρισμός, τα επίμονα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα, η εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία επηρεάσει αρνητικά τη διάθεση επιχειρήσεων για δαπάνες που αφορούν διαδικτυακή διαφήμιση.
Στην περίπτωση της Alphabet οι πιέσεις ήταν εντονότερες στις διαφημίσεις για το YouTube - γεγονός που η οικονομική διευθύντρια Ρουθ Πόρατ απέδωσε σε αναστολή ορισμένων εμπορικών δραστηριοτήτων στην περιοχή μετά τον πόλεμο στην Ουκρανία. Τα έσοδα από διαφημίσεις σε αναζητήσεις της Google επηρεάστηκαν σε μικρότερο βαθμό. Στήριξη στα έσοδα πρόσφερε επίσης η ανάκαμψη των ταξιδιών.
Συνολικά τους τρεις πρώτους τρεις μήνες του έτους η Alphabet είχε έσοδα 68 δισ. δολαρίων. Τα καθαρά κέρδη της μειώθηκαν κατά 8,3% στα 16,4 δισ. δολάρια. Οι μετοχές της έκλεισαν με 3% το βράδυ της Πέμπτης και συνέχισαν να υποχωρούν στις μετα- συνεδριακές συναλλαγές μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων.
Η συνεισφορά του YouTube στα έσοδα ήταν 6,87 δισ. δολάρια - περίπου 600 εκατ. δολάρια χαμηλότερα των προσδοκιών. Οι πωλήσεις του Google Cloud έκαναν άλμα 44% στα 5,8 δισ. δολάρια, αλλά ο συγκεκριμένος τομέας εμφάνισε λειτουργικές ζημίες 931 εκατ. δολαρίων. Οι πωλήσεις του Azure και άλλων υπηρεσιών cloud ήταν αυξημένες κατά 46% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα.
Η Alphabet ανακοίνωσε ότι θα αυξήσει τις επαναγορές μετοχών της κατά 70 δισ. δολάρια.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr