Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας της 14ης Μαρτίου, όταν η χώρα προχώρησε σε άρση των περισσότερων περιορισμών κορονοϊού που σχετίζονταν με τη μάσκα, οι πωλήσεις καλλυντικών χειλιών αυξήθηκαν κατά 30% και των κραγιόν συγκεκριμένα κατά 35% σε σύγκριση με το προηγούμενο επταήμερο.
«Αυτή η θεαματική αύξηση σε σύγκριση με την προηγούμενη εβδομάδα καταδεικνύει τον αντίκτυπο που έχει το τέλος της υποχρέωσης χρήσης μάσκας στις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών», ανέφερε σε δήλωση η ομάδα έρευνας αγοράς NPD.
Σε κάποια καταστήματα, μάλιστα, η αύξηση των πωλήσεων κραγιόν έφτασε ακόμα και το 70%!
«Πολλοί καταναλωτές γιόρτασαν τη νέα ελευθερία αγοράζοντας ένα νέο κραγιόν», δήλωσε η Ματίλντ Λιόν, ειδικός στη βιομηχανία ομορφιάς στην Ευρώπη στο NPD. «Είναι εξαιρετικά νέα για τις μάρκες μακιγιάζ για τις οποίες η πανδημία αποτέλεσε ιδιαίτερη πρόκληση».
Αξίζει να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας Nielsen, κατά τη διάρκεια του υποχρεωτικού εγκλεισμού το 2020 οι πωλήσεις κραγιόν και ειδών μακιγιάζ σημείωσαν μείωση της τάξεως του 50%.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr