Το 2020, όμως, όλα έδειχναν να «παγώνουν» ελέω πανδημίας. Νοσοκομεία και κέντρα αισθητικής έκλεισαν, μέλη του προσωπικού απολύθηκαν και οι μη αναγκαίες χειρουργικές επεμβάσεις σταμάτησαν. Ωστόσο, η βιομηχανία της πλαστικής χειρουργικής ανέκαμψε δυναμικά.
Οι ειδικοί μιλούν για ένα φαινόμενο που ονομάζεται «φαινόμενο Zoom» ή «Zoom Boom». Οι περιορισμοί λόγω κορονοϊού οδήγησαν τις προσωπικές συναντήσεις και τις κοινωνικές εκδηλώσεις να γίνονται μέσω βιντεοκλήσεων, πράγμα που σημαίνει ότι περισσότεροι άνθρωποι έγιναν ιδιαίτερα αυστηροί με τα χαρακτηριστικά του προσώπου τους. Αυτή η δυσαρέσκεια οδήγησε σε πολύ μεγαλύτερο ενδιαφέρον για πλαστικές επεμβάσεις κυρίως στο πρόσωπο.
Κάποιοι εκμεταλλεύονται το γεγονός ότι περνούν πολύ περισσότερο χρόνο στο σπίτι. Η αύξηση της τηλεργασίας επιτρέπει στους ασθενείς να αναρρώνουν πλήρως στο σπίτι χωρίς να χρειάζεται να... σπαταλήσουν την άδειά τους.
Άλλοι πάλι παρακινούνται από το γεγονός ότι, ακόμα και όταν κυκλοφορούν, καλύπτονται σε μεγάλο βαθμό από τη μάσκα.
Αντίθετα κάποιοι, ξανά λόγω μάσκας, προτιμούν να κάνουν επεμβάσεις πάνω από τη μύτη, όπως επισημαίνουν οι χειρουργοί, καθώς αυτά τα χαρακτηριστικά τονίζονται περισσότερο όταν ένα άτομο φοράει μάσκα.
Άλλος ένας λόγος είναι ότι κάποιοι από αυτούς που είχαν στα πλάνα τους να κάνουν κάποια πλαστική επέμβαση μπόρεσαν να εξοικονομήσουν σημαντικά χρηματικά ποσά κατά τη διάρκεια της καραντίνας που τους ανάγκασε να περιοριστούν στο σπίτι, και έτσι να χρηματοδοτήσουν το όνειρό τους!
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr