Ο φορέας εκμετάλλευσης του τερματικού σταθμού διαχειρίστηκε 6,2 εκατομμύρια TEU κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, που αντιπροσωπεύει ετήσια αύξηση 25%, ενώ η αύξηση του συνόλου των φορτίων στην Ινδία, σε όγκο, ανήλθε στο 19%. Το Mundra εξακολουθεί να είναι το μεγαλύτερο λιμάνι διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων με 4,9 εκατομμύρια TEU.
Παράλληλα, η Adani Logistics (ALL), ο μεγαλύτερος ιδιωτικός σιδηροδρομικός φορέας στην Ινδία, κατέγραψε αύξηση 25% στον όγκο των σιδηροδρομικών μεταφορών μετακινώντας 284.477 TEU, καθώς και αύξηση 13% στον όγκο των τερματικών στα 211.679.
Επιπλέον, ο συνολικός όγκος φορτίου του Adani Port κατά το 9μηνο συμπλήρωσε 212 εκατομμύρια μετρικούς τόνους, σημειώνοντας ετήσια αύξηση 22%, σε σύγκριση με την αύξηση 7% που καταγράφηκε σε όλους τους όγκους φορτίου στην Ινδία.
Τα οικονομικά αποτελέσματα της APSEZ ήταν επίσης ενθαρρυντικά με τα συνολικά έσοδα να αυξάνονται κατά 35% τους μήνες Απρίλιο-Δεκέμβριο του οικονομικού έτους 2021 και να υπερβαίνουν τα 1,61 δισεκατομμύρια δολάρια. Επιπλέον, ο φορέας εκμετάλλευσης του τερματικού σταθμού κατέγραψε αύξηση 29% στα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) σε ετήσια βάση, σε περισσότερα από 993 εκατομμύρια δολάρια.
«Η APSEZ είχε δείξει τεράστια ανθεκτικότητα σε όλη την περίοδο της πανδημίας», δήλωσε ο Karan Adani, Διευθύνων Σύμβουλος και διευθυντής της APSEZ.
Η προσθήκη δύο λιμανιών το 2021 – Krishnapatnam και Gangavaram στην Andhra Pradesh στην ανατολική ακτή της Ινδίας – σε αυτά της δυτικής ακτής έχουν ενισχύσει την παρουσία της εταιρείας στην Ινδία, όπως αναφέρεται σε σχετική δήλωση.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr