Επίσης πρόσθεσε ότι «Το μέλλον βρίσκεται στην προσαρμοστικότητα των τηλεοπτικών πλατφορμών που παρουσίασε η United Group στους χρήστες της κατά τη διάρκεια της πανδημίας».
Κατά την διαδικτυακή διάσκεψη, η Victoriya Boklag ανέφερε επίσης ότι «η United Group παρακολουθεί αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές βλέπουν το περιεχόμενο», υπογραμμίζοντας ότι «Το τοπίο αλλάζει, ενώ είμαστε μάρτυρες ενός αγώνα για το κοινό σε όλες τις πλατφόρμες».
Σύμφωνα με την κα Boklag, η United Group αντιμετωπίζει αρκετά διλήμματα. «Δεν πιστεύουμε ότι οι τρέχουσες πλατφόρμες είναι αρκετά ελκυστικές για τη νέα γενιά», είπε. Πρόσθεσε ότι η εταιρεία έχει αναπτύξει τις δικές της νέες πλατφόρμες, όπως την EON. Μετά την κυκλοφορία της νέας πλατφόρμας στην Ελλάδα και τη Βουλγαρία, η ΕΟΝ είναι πλέον διαθέσιμη σε 40 εκατομμύρια χρήστες. Η United Group επενδύει επίσης σε μεγάλο βαθμό σε τοπικό περιεχόμενο προκειμένου να δημιουργήσει συνέργειες μεταξύ των οκτώ αγορών στις οποίες δραστηριοποιείται.
Μιλώντας για το νέο περιεχόμενο, η κα Boklag σημείωσε ότι με έκπληξη ανακάλυψε πόσοι άνθρωποι παρακολούθησαν τα στιγμιότυπα του UEFA EURO 2020. «Για το αθλητικό περιεχόμενο εισάγαμε μια λειτουργία αξιοποιώντας την τεχνητή νοημοσύνη για να φέρουμε στιγμιότυπα από κάθε αγώνα. Όπως υπογράμμισε «Είναι εκπληκτικό πόσοι άνθρωποι το χρησιμοποίησαν και παρακολούθησαν αυτά τα highlights. Αυτή είναι μια ακόμη από τις λειτουργίες της πλατφόρμας EON».
Η Διευθύνουσα Σύμβουλος της United Group τόνισε ότι η εταιρεία έχει εισαγάγει και ολόκληρους κύκλους τηλεοπτικών σειρών στο περιεχόμενό της, επιτρέποντας στους χρήστες της ΕΟΝ να παρακολουθούν μία τηλεοπτική σειρά από την αρχή μέχρι το τέλος, κάτι το οποίο είναι εξαιρετικά δημοφιλές και έχει ήδη κερδίσει φανατικό κοινό.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr