Όπως τόνισε, αυτό που θα πρέπει να ρυθμιστεί το πλαίσιο των κανονισμών που θα ισχύει όσον αφορά την εναέρια κυκλοφορία.
Η Lacuna Technologies βοηθά πόλεις να αναπτύξουν την πολιτική τους όσον αφορά τις μεταφορές, με τον Μάρτιν να τονίζει ότι υπάρχει διαφορά ανάμεσα στο πότε θα είναι δυνατόν να χρησιμοποιηθούν τα ιπτάμενα οχήματα και στο πότε θα είναι ασφαλές και αξιόπιστο να κυκλοφορούν στον αέρα.
«Ανάλογα με το ποιον μιλάς, θεωρώ ότι το 2024 θα μπορούσε να είναι μια πιθανή περίοδος», είπε την Τρίτη (22/9) στο CNBC.
Άλλωστε, ήδη αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες δουλεύουν πάνω στην κατασκευή ιπτάμενων οχημάτων, όπως η κινεζική εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων Xpeng και η Fiat Chrysler.
Πάντως, όπως επεσήμανε ο Μάρτιν, ακόμα και αν κάποιοι μπορούν να «αντέξουν» οικονομικά ένα ιπτάμενο όχημα, το πιθανότερο είναι να συνεχίσουν να προτιμούν να κυκλοφορούν στον δρόμο με ηλεκτρικά ή αυτόματα αυτοκίνητα.
«Τα οχήματα που δεν χρειάζεται να σηκωθούν από το έδαφος είναι ασφαλέστερα και μπορούν να κουβαλήσουν περισσότερα άτομα», σημείωσε, συμπληρώνοντας ότι έτσι μπορούν να κουβαλήσουν εμπορεύματα και δέματα.
Πόλεις έχουν ήδη ξεκινήσει να ασχολούνται επισταμένα με το πώς θα ρυθμίζουν την εναέρια κυκλοφορία για τα ιπτάμενα οχήματα στο μέλλον, όπως επεσήμανε και ο Μάρτιν.
Οι κανονισμοί μεταξύ άλλων θα ορίζουν το πότε θα επιτρέπεται η απογείωση, η προσγείωση ή η κυκλοφορία των οχημάτων, καθώς και το αν θα μπορούν να πετούν όποτε θέλουν ή στη διάρκεια συγκεκριμένων ωρών, όπως και το τι απόσταση θα πρέπει να υπάρχει μεταξύ τους.
«Αυτό θα πάρει πολύ χρόνο για να ξεκαθαρίσει», σημείωσε.
Όπως συμπλήρωσε, στις ΗΠΑ, η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας και η NASA δουλεύουν με drone και εταιρείες ιπτάμενων ταξί για να δουν πώς θα είναι η εναέρια κυκλοφορία στο μέλλον.
«Αντί να έχεις ένα αεροδρόμιo σε κάθε μεγάλη πόλη, έχεις τώρα χιλιάδες αεροδρόμια διασκορπισμένα σε όλη την πόλη», πρόσθεσε.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr