Το δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης με εικόνες, το οποίο επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν και να μοιράζονται πίνακες διάθεσης, δήλωσε ότι δεν θα επιτρέπει επίσης διαφημίσεις με μαρτυρίες σχετικά με προϊόντα απώλειας βάρους ή τα ίδια τα προνϊόντα απώλειας βάρους ή διαφημίσεις που αναφέρονται στον δείκτη μάζας σώματος (ΔΜΣ) ή σε παρόμοια περιεχόμενα.
«Αυτή η στάση καθιστά το Pinterest τη μόνη μεγάλη πλατφόρμα που απαγορεύει όλες τις διαφημίσεις απώλειας βάρους. Πρόκειται για μια επέκταση των πολιτικών διαφημίσεών μας που έχουν από καιρό απαγορεύσει το body shaming και τα επικίνδυνα προϊόντα απώλειας βάρους », δήλωσε η εταιρεία σε δημοσίευση στο ιστολογιό της την Πέμπτη.
Διαφημίσεις που προωθούν υγιεινούς τρόπους ζωής, συνήθειες ή υπηρεσίες γυμναστικής και προϊόντα, εξακολουθούν να επιτρέπονται στην πλατφόρμα, εάν δεν «εστιάζουν στην απώλεια βάρους». Η εταιρεία είπε ότι είχε αναπτύξει τη συγκεκριμένη πολιτική με καθοδήγηση από την Εθνική Ένωση Διατροφικών Διαταραχών.
Η επικεφαλής πολιτικής της Pinterest, δήλωσε σε συνέντευξή της ότι η αλλαγή αυτή δίνει προτεραιότητα στη «συναισθηματική και ψυχική υγεία και ευεξία των χρηστών του Pinterest, ειδικά εκείνων που επηρεάζονται άμεσα από διατροφικές διαταραχές ή τη διατροφική κουλτούρα ή το body shaming»
Οι δαπάνες εταιρειών γαι απώλεια βάρους σε διαφημίσεις σε τηλεοπτικές, ψηφιακές και έντυπες μορφές ανήλθαν σε 372 εκατ. δολάρια μεταξύ Ιανουαρίου και Ιουνίου 2021, αύξηση 89% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, σύμφωνα με την εταιρεία διαφημιστικών πληροφοριών MediaRadar. Μάλιστα, ανέφερε αύξηση 120% στις ετήσιες δαπάνες για διαφημίσεις απώλειας βάρους στο Facebook.
Η Pinterest αναφέρει ότι περισσότερο από το 60% των χρηστών του παγκοσμίως είναι γυναίκες. Η εταιρεία έχει από καιρό αντιμετωπίσει την καταπολέμηση του περιεχομένου υπέρ της διατροφικής διαταραχής στην πλατφόρμα της: από το 2015 έχει αποκλείσει αναζητήσεις για αυτό το είδος περιεχομένου και έχει κατευθύνει τους χρήστες σε ειδικούς οργανισμούς. Η υπηρεσία έχει ήδη κανόνες εναντίον διαφημίσεων που προωθούν χάπια απώλειας βάρους καθώς και αυτών που περιέχουν εικόνες πριν και μετά την απώλεια βάρους.
Τον Απρίλιο του 2021, το αντίπαλο κοινωνικό δίκτυο Instagram εξέδωσε συγγνώμη μετά από ένα «λάθος» που είχε ως αποτέλεσμα την προώθηση περιεχομένου απώλειας βάρους σε χρήστες με διατροφικές διαταραχές. Το 2019, το Instagram απέκλεισε διαφημίσεις που προωθούν την απώλεια βάρους και την αισθητική χειρουργική για χρήστες κάτω των 18 ετών, ενώ κατέβασε αναρτήσεις που προωθούν περιεχόμενο που σχετίζεται με «θαυματουργά» αποτελέσματα απώλειας βάρους.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr