Οι εταιρείες ευελπιστούν να προσεγγίσουν διεθνείς αγορές και να χτίσουν ένα διεθνές κύρος.
“Οι Κινέζικες εταιρείες δεν χρησιμοποιούν το ποδόσφαιρο μόνο για τοπικό μάρκετινγκ (να πουλάνε τα προϊόντα τους σε Κινέζους πελάτες), αλλά και για να ανοίξουν την πόρτα σε νέες αγορές, ιδίως στην Ευρώπη” δήλωσε ο Pierre Justo, ο διευθυντής της συμβουλευτικής εταιρείας Kantar.
Η Κινέζικη κυβέρνηση ενθαρρύνει τις ντόπιες εταιρείες να επεκταθούν στο εξωτερικό, ενώ πολλές εταιρείες επιθυμούν να τονώσουν τη φήμη τους πουλώντας τα προϊόντα τους στο εξωτερικό.
Η Hisense είπε ότι μέχρι το 2025 θέλει οι αγορές του εξωτερικού να είναι υπεύθυνες για πάνω από τα μισά έσοδα της εταιρείας, τα οποία εκτιμάται ότι είναι $23.5 δισεκατομμύρια. Αυτό είναι τριπλάσιο από τα $7.93 δισεκατομμύρια που έβγαλαν από το εξωτερικό κατά τη διάρκεια της πανδημίας πέρυσι.
Η Hisense ισχυρίζεται ότι στο πρώτο πεντάμηνο του έτους, οι Ευρωπαϊκές πωλήσεις της διπλασιάστηκαν από πέρυσι, το οποίο βοηθήθηκε από μία εκτόξευση στην ζήτηση ψυγείων στην Γαλλία. H Hisense ξεκίνησε να εστιάζει στην Ευρώπη πάνω από δέκα χρόνια πριν και τώρα έχει 8000 υπαλλήλους εκεί, με γραφεία στην Γερμανία, στην Ισπανία και άλλες 20 χώρες. Η εταιρεία ήταν χορηγός του 2018 Fifa World Cup και έχει υπογράψει συμφωνία για το 2022.
Ένας άλλος χορηγός, η εταιρεία τηλεφωνίας Vivo, μπήκε επίσημα σε έξι Ευρωπαϊκές χώρες τον Οκτώβριο και ισχυρίζεται ότι έχει πάνω από 400 εκατομμύριους χρήστες σε πάνω από 50 χώρες.
Άλλοι χορηγοί του Euro 2020 συμπεριλαμβάνουν τη Volkswagen, Gazprom και FedEx.
Το Euro 2020 ξεκίνησε στις 11 Ιουνίου αφού είχε αναβληθεί από πέρυσι λόγω της πανδημίας.
Το 2018, η θυγατρική της Alibaba, Alipay, συμφώνησε σε μία οκταετή συνεργασία που συμπεριλαμβάνει το Euro 2020 και το Euro 2024. Η Alipay, μία από τις δύο μεγαλύτερες εταιρείες πληρωμών στην Κίνα, προσπαθεί να επεκταθεί στο εξωτερικό δουλεύοντας με έμπορους του εξωτερικού και με Κινέζους τουρίστες.
Η UEFA δεν δημοσίευσε το κόστος των συνεργασιών με τις Κινέζικες εταιρείες.
Άλλη μία Κινέζικη εταιρεία που θέλει να κερδίσει από το τουρνουά είναι η iQiyi, η οποία έχει αγοράσει τα δικαιώματα για την προβολή του Euro 2020. Ο αριθμός των συνδρομητών της έχει πέσει στους 100 εκατομμύρια και η εταιρεία είχε ζημία ύψους $193.4 εκατομμυρίων το πρώτο τρίμηνο.
Ωστόσο, είναι αβέβαιο το κατά πόσο θα καταφέρει η Κινέζικη αγορά ποδοσφαίρου να ανθίσει ενώ δεν υπάρχει διεθνούς επιπέδου ομάδα ποδοσφαίρου της Κίνας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr