Η βλάβη, που έγινε αισθητή σε πολλούς ιστότοπους, προκάλεσε ερωτηματικά για την εξάρτηση του διαδικτύου από λίγες μόλις εταιρείες.
«Η βλάβη ήταν ευρεία και σοβαρή και λυπούμαστε πραγματικά για τις επιπτώσεις της στους πελάτες μας και σε όσους βασίζονται σε αυτούς», υπογράμμισε η Fastly σε ανάρτησή της την οποία υπογράφει ο Νικ Ρόκγουελ, ανώτερο στέλεχος της εταιρείας. Ο κ Ρόκγουελ συμπλήρωσε ότι η εταιρεία θα έπρεπε να είναι προετοιμασμένη για το πρόβλημα αυτό.
Η Fastly, επίσης, σημείωσε ότι θα εξετάσει και θα δώσει εξηγήσεις για τους λόγους για τους οποίους δεν εντόπισε το σφάλμα του λογισμικού στη διάρκεια των ελέγχων που διεξήγαγε.
Επιπλέον, εξήγησε ότι το bug βρισκόταν σε μια ενημέρωση λογισμικού που έστειλε στους πελάτες της στις 12 Μαΐου και ενεργοποιήθηκε όταν ένας εξ αυτών έκανε αλλαγές στις ρυθμίσεις, κάτι που προκάλεσε τη δυσλειτουργία του προγράμματος η οποία επηρέασε το 85% του δικτύου της. Η εταιρεία εντόπισε το ζήτημα ένα λεπτό αφού σημειώθηκε και οι τεχνικοί της το έλυσαν στις 13:27. «Μέσα σε 49 λεπτά το 95% του δικτύου μας λειτουργούσε κανονικά», επεσήμανε η Fastly.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr