Έχει ήδη προηγηθεί η προειδοποίηση του Ευρωπαϊκού Γραφείου Ενώσεων Καταναλωτών (BEUC) νωρίτερα φέτος αναφορικά με τις παραβιάσεις των δικαιωμάτων των καταναλωτών από την TikTok.
Μεταξύ άλλων στην ατζέντα περιλαμβάνονται ζητήματα όπως κρυφό μάρκετινγκ, επιθετικές τεχνικές διαφήμισης που απευθύνονται σε παιδιά και ορισμένοι όροι στις πολιτικές της TikTok που θα μπορούσαν να θεωρηθούν παραπλανητικές για τους καταναλωτές.
Ο Nτιντιέ Ρέιντερς, Επίτροπος Δικαιοσύνης της ΕΕ, σημείωσε ότι «η τρέχουσα πανδημία έχει επιταχύνει περαιτέρω την ψηφιοποίηση. Αυτό έφερε νέες ευκαιρίες, αλλά δημιούργησε επίσης νέους κινδύνους, ιδίως για ευάλωτους καταναλωτές».
Ο Επίτροπος συμπλήρωσε ότι «στην Ευρωπαϊκή Ένωση, απαγορεύεται η στόχευση παιδιών και ανηλίκων με συγκεκαλυμμένη διαφήμιση, όπως μπάνερ σε βίντεο».
Η TikTok έχει ένα μήνα για να απαντήσει και να επικοινωνήσει με την Επιτροπή και τις αρχές CPC, υπό την ηγεσία της Σουηδικής Υπηρεσίας Καταναλωτών και της Ιρλανδικής Επιτροπής Ανταγωνισμού και Προστασίας των Καταναλωτών.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr