Ειδικότερα, η καταναλωτική εμπιστοσύνη από -14,8 μονάδες τον Φεβρουάριο έφτασε στις -10,8 αυτόν τον μήνα, σύμφωνα με έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που δημοσιεύθηκε την Τρίτη (30/3).
Ο δείκτης Οικονομικού Κλίματος (European Commission sentiment index) αυξήθηκε φτάνοντας τις 101,0 μονάδες, υπερβαίνοντας όλες τις εκτιμήσεις σε έρευνα του Bloomberg.
Το καταναλωτικό κλίμα βελτιώθηκε σε όλους τους τομείς της οικονομίας και ιδιαίτερα έντονα στη Γερμανία, τη μεγαλύτερη οικονομία της περιοχής. Οι προσδοκίες για την απασχόληση αυξήθηκαν επίσης.
Σύμφωνα με το Bloomberg, τα δεδομένα προσθέτουν στοιχεία ότι επιχειρήσεις και καταναλωτές προσπαθούν να γυρίσουν σελίδα σε ένα έτος που στην αρχή του φαίνεται εξίσου δύσκολο με την προηγούμενη χρονιά.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr