Οι συμμετέχοντες ρωτήθηκαν ποιες νέες ευκαιρίες και προκλήσεις προέβλεπαν και πόσο προετοιμασμένοι είναι για αυτές τις αλλαγές.
Ρωτήθηκαν επίσης για τον αντίκτυπο που πιστεύουν ότι θα έχει στη στόχευση, τη μέτρηση, την επαλήθευση και τη συνολική επένδυση. Πάνω από 100 επαγγελματίες του κλάδου ολοκλήρωσαν τη δημοσκόπηση και τα topline ευρήματα έδειξαν:
Προτεραιότητα στην εξεύρεση εναλλακτικής λύσης για το Third-Party Cookie , σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες δήλωσαν ότι ήταν εξαιρετικά σημαντικό να βρεθεί μια λύση.
Μόνο το 13% ανέφερε ότι δεν ήταν πολύ σημαντικό.
Ετοιμότητα για εξεύρεση νέας λύσης, Αντίθετα, ενώ αποτελεί υψηλή προτεραιότητα, η πλειοψηφία δεν είναι προετοιμασμένη.
Ο οδηγός, ο οποίος αναπτύχθηκε από ειδικούς από την Επιτροπή Programmatic Trading του IAB Europe, παρέχει τις τελευταίες πληροφορίες για τις πολλές εναλλακτικές λύσεις που αναπτύσσονται για την αντικατάσταση των Third-Party Cookie όταν θα εξαντληθούν το 2022, συμπεριλαμβανομένου του πλαισίου, της ταυτότητας, της χρήσης δεδομένων τηλεπικοινωνίας και της πρωτοβουλίας Google Federated Learning of Cohorts (FLoC).
Είναι προφανές ότι πολλές καινοτομίες συνεχίζουν να συμβαίνουν γύρω από την ταυτότητα και η βιομηχανία δεν θα καταλήξει σε μια τελική λύση. Ως αποτέλεσμα, ο Οδηγός θα βοηθήσει τη βιομηχανία να προετοιμαστεί για να τεστάρει, να μάθει και να συνεργαστεί για περαιτέρω εξελίξεις κατά τη διάρκεια του 2021.
Σχολιάζοντας αυτήν την τελευταία δουλειά, η Helen Mussard, CMO, IAB Europe δήλωσε: «Με λιγότερους από 12 μήνες για να καταργηθούν πλήρως τα Third-Party Cookie, τώρα είναι η ώρα για κάθε εταιρεία στο οικοσύστημα ψηφιακής διαφήμισης να συνεργαστεί για να προσφέρει τις λύσεις που περιγράφονται στον οδηγό IAB Europe. Ως η ευρωπαϊκή φωνή για την ψηφιακή διαφήμιση και μάρκετινγκ, ο ρόλος μας είναι να βοηθήσουμε τα μέλη μας να πλοηγηθούν σε αυτές τις αλλαγές και να διασφαλίσουν ότι η ευρωπαϊκή βιομηχανία programmatic των 23 δισ. Ευρώ μπορεί να συνεχίσει να καινοτομεί και να ευδοκιμεί σε αυτήν τη νέα εποχή. "
Εξηγώντας τους λόγους για την υποστήριξη αυτής της πρωτοβουλίας, οι εμπλεκόμενοι τόνισαν την αξία που θα παρέχει ο οδηγός καθώς τα brands, οι διαφημιστές και οι εκδότες λαμβάνουν στρατηγικές αποφάσεις σχετικά με τον τρόπο διαχείρισης της ταυτότητας. Ο Οδηγός IAB Europe δίνει χώρο σε κάθε ευκαιρία και αποδεικνύει ότι δεν θα υπάρχει μία ολοκληρωμένη λύση στην αγορά, αλλά μια γκάμα λύσεων που θα ικανοποιεί διαφορετικές ανάγκες της αγοράς. "
Ο Οδηγός παρέχει μια ολοκληρωμένη ανάλυση για τα ακόλουθα θέματα:
-Οι τρεις παράγοντες που συμβάλλουν στην εξάντληση των Third-Party Cookie
-Ο αντίκτυπος της χρήσης ιδιωτικών πλατφορμών από τα ενδιαφερόμενα μέρη
-Ο αντίκτυπος στη μέτρηση και την επαλήθευση διαφημίσεων
-Μια λεπτομερής επισκόπηση κάθε μιας από τις τρέχουσες λύσεις της μετά τα ThirdParty Cookie εποχής
-Πληροφορίες για το πώς οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να συμβάλουν στη συνεχή ανάπτυξη αυτών των λύσεων
-Ο Πρόεδρος του ΙΑΒ Hellas, Ανδρέας Στάιος, στα πλαίσια των εξελίξεων των Third-Party Cookie δήλωσε: «Ο οδηγός του ΙΑΒ Europe για την μετά Third-Party Cookie εποχή είναι ένα πολύτιμο εργαλείο που συμπυκνώνει όλη τη γνώση των ειδικών καθώς και τις τελευταίες εξελίξεις της αγοράς, προσφέροντάς μας κατευθύνσεις για αυτό το καίριο θέμα που απασχολεί όλο το ψηφιακό οικοσύστημα της διαφήμισης.
Ο ΙΑΒ Hellas προκειμένου να βοηθήσει στην κατανόηση και την υιοθέτηση των νέων δεδομένων από την ελληνική αγορά, προχωρά σε συνεργασία και ανταλλαγή γνώσεων με τα μέλη του, έχοντας ως στόχο την επιτυχημένη μετάβαση στο νέο καθεστώς. Δεν υπάρχει μια λύση για όλες τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε. Η ενημέρωση και η γνώση όμως θα μας δώσουν την δυνατότητα να προσαρμοστούμε στα νέα δεδομένα και είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε προς αυτή την κατεύθυνση.»
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr