Όπως δε χαρακτηριστικά αναφέρει, το κλείσιμο των σχολείων λόγω της πανδημίας COVID-19, έχει αφήσει το ένα τρίτο των μαθητών παγκοσμίως - ή 463 εκατομμύρια παιδιά - να μην μπορούν να επωφεληθούν από οποιαδήποτε μορφή εκπαίδευσης, επειδή δεν έχουν πρόσβαση σε εξοπλισμό και τεχνολογίες όπως το Διαδίκτυο, η τηλεόραση και το ραδιόφωνο.
Συγκεκριμένα, τονίζει, 67 εκατομμύρια μαθητές δεν μπόρεσαν να έχουν πρόσβαση στην εικονική εκπαίδευση στην Ανατολική και Νότια Αφρική, 54 εκατομμύρια στη Δυτική και Κεντρική Αφρική, 37 εκατομμύρια στη Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική, 80 εκατομμύρια στον Ειρηνικό και την Ανατολική Ασία, 147 εκατομμύρια
Ο Ευρωβουλευτής χαρακτηρίζει καταστροφικό το γεγονός ότι ένας τόσο ανησυχητικά μεγάλος αριθμός παιδιών δεν έχουν πρόσβαση σε εξ αποστάσεως εκπαίδευση, γεγονός που τους στερεί ίσες ευκαιρίες και θα έχει καταστροφικές επιπτώσεις στις κοινωνίες και τις οικονομίες.
Ρωτάει δε την Κομισιόν αν διαθέτει τα εργαλεία για να υποστηρίξει μαθητές που δεν έχουν πρόσβαση στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
Νίκος Ρούσσης - Στρασβούργο
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr