Με αφορμή αυτή την επέτειο, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκινάει μια εκστρατεία για να εορτάσει τα 30 χρόνια προσφοράς του προγράμματος, καθώς και την έναρξη του νέου σκέλους MEDIA «Δημιουργική Ευρώπη» για την περίοδο 2021-2027.
Από το 1991, το σκέλος MEDIA της «Δημιουργικής Ευρώπης» έχει επενδύσει πάνω από 2,6 δισ. ευρώ στην κινηματογραφική και οπτικοακουστική βιομηχανία για τη στήριξη της ανάπτυξης, της προώθησης και της διανομής ευρωπαϊκών έργων εντός και εκτός της Ευρώπης.
Σύμφωνα με την Κομισιόν, αυτή η μακροπρόθεσμη στήριξη ενισχύει την ανταγωνιστικότητα του κλάδου και συμβάλλει στον εμπλουτισμό της ευρωπαϊκής πολιτιστικής πολυμορφίας, ενώ παράλληλα προωθεί τις οπτικοακουστικές δημιουργίες πέραν των συνόρων και εξασφαλίζει στις καλύτερες από αυτές αναγνώριση για την αξία τους.
Για την περίοδο 2021-2027, ο προβλεπόμενος προϋπολογισμός ολόκληρου του προγράμματος «Δημιουργική Ευρώπη» θα ανέλθει σε 2,4 δισ. ευρώ, ποσό αυξημένο κατά 80 % από την προηγούμενη περίοδο (2014-2020), εκ των οποίων 1,4 δισ. ευρώ θα διατεθούν στο υποπρόγραμμα MEDIA. Το υποπρόγραμμα MEDIA θα συνεχίσει να στηρίζει έργα με ευρωπαϊκή και διεθνή διάσταση στον κλάδο των μέσων ενημέρωσης, καθώς και να καλλιεργεί ταλέντα και να προωθεί τη χρήση των νέων τεχνολογιών.
Η εκστρατεία για τον εορτασμό της 30ής επετείου θα αναπτυχθεί σε 10 διαφορετικούς άξονες και θα προβληθεί κυρίως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ώστε να έχει απήχηση στους νέους και στους επαγγελματίες του κλάδου. Θα διαθέτει ειδική ιστοσελίδα και μια σειρά στο Instagram, με τίτλο «Στα παρασκήνια του ευρωπαϊκού περιεχομένου — Πώς η στήριξη της ΕΕ μεταμορφώνεται σε ιστορίες». Η σειρά αυτή θα αποτελείται από 12 σύντομα επεισόδια που θα αναδεικνύουν τους τρόπους με τους οποίους η ΕΕ στηρίζει στην πράξη τα οπτικοακουστικά και κινηματογραφικά έργα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr