Ειδικότερα, οι πωλήσεις αυτοκινήτων το Σεπτέμβριο ανήλθαν σε 2,57 εκατομμύρια οχήματα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων της Κίνας (CAAM), καθώς η χώρα επανακάμπτει από τις επιπτώσεις της πανδημίας.
Σημειώνεται πως οι πωλήσεις, στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου του κόσμου, παραμένουν χαμηλότερα κατά 6,9% για τους πρώτους 9 μήνες του έτους στα 17,12 εκατομμύρια οχήματα, σύμφωνα με την CAAM.
Όπως μεταδίδει το Reuters, οι αναλυτές χαρακτηρίζουν το δίμηνο Σεπτέμβριος-Οκτώβριος «Χρυσός Σεπτέμβριος, Ασημένιος Οκτώβριος», καθώς τους θεωρούν ως τους μήνες με τις περισσότερες πωλήσεις στην Κίνα.
Αντανακλώντας αυτή την τάση, οι πωλήσεις επιβατικών οχημάτων αυξήθηκαν κατά 8% τον Σεπτέμβριο. Η Geely, η Great Wall και η Toyota κατέγραψαν διψήφιο ρυθμό αύξησης.
Οι πωλήσεις νέων ηλεκτρικών οχημάτων (NEV) αυξήθηκαν κατά 67,7% στις 138.000 μονάδες, ο 3ος συναπτός μήνας με άνοδο. Τα NEV περιλαμβάνουν τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία, τα υβριδικά και τα υδρογονοκίνητα οχήματα με μπαταρία.
Οι κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων όπως οι κινεζικές Nio και η Xpeng και η αμερικανική ηγέτιδα Tesla, αύξησαν την παραγωγική ικανότητά τους στην Κίνα, καθώς η κυβέρνηση προωθεί τα πιο «πράσινα» οχήματα για τη μείωση της χρόνιας ατμοσφαιρικής ρύπανσης.
Για τα φορτηγά και τα άλλα εμπορικά οχήματα, που αποτελούν περίπου το ένα τέταρτο της συνολικής αγοράς, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 40%, εξαιτίας των κρατικών επενδύσεων σε υποδομές και καθώς οι επιχειρήσεις προσπαθούν να συμμορφωθούν με τους αυστηρότερους κανόνες ρύπων.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr