Το γεγονός αυτό έδωσε ώθηση στην ελπίδα για οικονομική ανάκαμψη, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιεύθηκαν την Τρίτη. Ειδικότερα, ο δείκτης εμπιστοσύνης των καταναλωτών αυξήθηκε στις 98,1 μονάδες τον Ιούνιο. Οι οικονομολόγοι που ρωτήθηκαν από τον Dow Jones ανέμεναν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών να αυξηθεί στις 91 μονάδες από την τις 85.9 που ήταν τον Μάιο.
Παράλληλα, ο δείκτης τρέχουσας κατάστασης αυξήθηκε στα 86,2 από 68,4, ενώ o δείκτης για τις προσδοκίες των καταναλωτών ενισχύθηκε από τις 97,6 μονάδες τον Μάιο στις 106,0 μονάδες τον Ιούνιο.
«Το εκ νέου άνοιγμα της οικονομίας και η σχετική βελτίωση των αιτήσεων ανεργίας βοήθησαν στη βελτίωση της εκτίμησης των καταναλωτών για τις τρέχουσες συνθήκες», δήλωσε ο Λιν Φράνκο, ανώτερος διευθυντής οικονομικών δεικτών στο The Conference Board.
Ωστόσο, ο Φράνκο σημείωσε ότι «ο Δείκτης Τρέχουσας Κατάστασης δείχνει ότι οι οικονομικές συνθήκες παραμένουν αδύναμες. Κοιτώντας μπροστά, οι καταναλωτές είναι λιγότερο απαισιόδοξοι για τις βραχυπρόθεσμες προοπτικές, αλλά δεν προβλέπουν σημαντική αύξηση της οικονομικής δραστηριότητας».
«Αντιμέτωποι με μια αβέβαιη και άνιση πορεία προς την ανάκαμψη και μια πιθανή αναβίωση ενός δεύτερου κύματος COVID-19, είναι πολύ νωρίς για να πούμε ότι οι καταναλωτές έχουν επιστρέψει στα προ-κορονοϊού επίπεδα και είναι έτοιμοι να αρχίσουν να ξοδεύουν», συμπλήρωσε ο Φράνκο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr