Το Χ-57 αποτελεί προσαρμογή του ιταλικού δικινητήριου Tecnam R2006T και βρίσκεται υπό ανάπτυξη από το 2015. Θα διαθέτει 14 ηλεκτρικούς κινητήρες που θα τροφοδοτούνται αποκλειστικά από μπαταρίες ιόντων λιθίου.
Κατά καιρούς η NASA πειραματίζεται με αεροπλάνα για διάφορους λόγους, όπως μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Μεταξύ άλλων, έχει αναπτύξει το Bell X-1, που πρώτο έσπασε το φράγμα του ήχου, και το Χ-17, με το οποίο πέταξε ο Νιλ Άρμστρονγκ προτού γίνει αστροναύτης του προγράμματος Απόλλων.
Το Χ-57 θα είναι το πρώτο αεροπλάνο με πιλότο της NASA εδώ και δύο δεκαετίες. Ενώ οι ιδιωτικές εταιρείες αναπτύσσουν πλήρως ηλεκτρικά αεροσκάφη εδώ και χρόνια, το Χ-57 θα δοκιμάσει νέες τεχνολογίες πτητικότητας, ασφάλειας, ενεργειακής αποδοτικότητας, μείωσης θορύβου κ.α., που αργότερα μπορούν να αξιοποιηθούν από τον ιδιωτικό τομέα. Τέλος, σύμφωνα με το Reuters, λόγω των περιορισμών που θέτουν οι μπαταρίες, τέτοια αεροπλάνα μπορούν να χρησιμοποιηθούν κυρίως ως αεροταξί ή μικρά επιβατικά.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr