Παράλληλα σε ημερήσια βάση το Facebook χρησιμοποιούν τουλάχιστον 1,62 δισ. άνθρωποι, ενώ οι καθημερινοί χρήστες μαζί με τις συγγενικές πλατφόρμες που ανήκουν στο Facebook, έχουν φθάσει τα 2,2 δισεκατομμύρια.
Σημειώνεται ότι η εταιρεία του μεγαλύτερου μέσου κοινωνικής δικτύωσης παρουσίασε στο τρίτο φετινό τρίμηνο έσοδα 17,7 δισεκατομμύρια δολαρίων, καταγράφοντας αύξηση 29% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2018 και κέρδη 6,1 δισεκατομμύρια δολαρίων με αύξηση 19%.
Είναι το τρίτο συνεχόμενο τρίμηνο τόσο με ανοδικά οικονομικά αποτελέσματα, καλύτερα των προσδοκιών, γεγονός που δείχνει ότι παρά τις κριτικές που δέχεται από κυβερνήσεις και πολίτες, το Facebook παραμένει απτόητο.
Ταυτόχρονα, παρόλο που το Twitter αναμένεται να απαγορεύσει τις πολιτικές διαφημίσεις, ο διευθύνων σύμβουλος του Facebook, Μαρκ Ζούκερμπεργκ, ξεκαθάρισε ότι το Facebook δεν θα ακολουθήσει στον ίδιο δρόμο, καθώς δεν θέλει να περιορίσει τον πολιτικό διάλογο.
Ειδικότερα, ο Ζούκερμπεργκ αρνήθηκε ότι μέσω αυτής της πολιτικής το Facebook στηρίζει ένα συγκεκριμένο πολιτικό κόμμα ή ότι η πολιτική αυτή ακολουθείται μόνο από λόγους κερδοσκοπικής σκοπιμότητας. Οι πολιτικές διαφημίσεις εκτιμάται ότι θα συνεισφέρουν λιγότερο από το 0,5% των συνολικών εσόδων του δικτύου το 2020.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr