Απευθυνόμενη σε στελέχη των αυτοκινητοβιομηχανιών η καγκελάριος τόνισε πως οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου έχουν μειωθεί σε όλους τους κλάδους της γερμανικής οικονομίας με εξαίρεση τις μετακινήσεις, όπου το επίπεδο παραμένει πεισματικά στάσιμο.
«Κάθε φορά που βγάζαμε πιο εργονομικά αυτοκίνητα […] ο όγκος της κυκλοφορίας αυξανόταν», είπε, όπως μεταδίδει το Associated Press.
Η κ. Μέρκελ κάλεσε τις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες να επενδύσουν περισσότερους πόρους στην παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων που θα είναι προσιτά στο μέσο νοικοκυριό, σύμφωνα με την Deutsche Welle.
Το Βερολίνο έχει θέσει ως στόχο την μείωση των βλαβερών εκπομπών κατά 40% σε σχέση με το 1990 έως το 2020, και τουλάχιστον κατά 55% έως το 2030.
Στην πράξη αυτό σημαίνει ριζική αναμόρφωση του ενεργειακού μείγματος με στροφή προς τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, οι οποίες θα πρέπει να παράγουν το 65% της απαιτούμενης ενέργειας έως το τέλος της επόμενης δεκαετίας.
Η φήμη των γερμανικών εταιρειών, ειδικά της Volkswagen, έχει αμαυρωθεί από το σκάνδαλο Dieselgate. Η κ. Μέρκελ σημείωσε πως οι καταναλωτές απλούστατα δεν εμπιστεύονται πλέον τις αυτοκινητοβιομηχανίες όταν υποστηρίζουν πως παράγουν οχήματα που είναι πιο φιλικά προς το περιβάλλον.
Η επίσκεψη της κ. Μέρκελ στην Φρανκφούρτη συνοδεύτηκε από την απόπειρα ενός διαδηλωτή να την πλησιάσει, αν και τον σταμάτησε το προσωπικό ασφαλείας. Ο δράστης φορούσε μπλούζα με το έμβλημα της Greenpeace και το σύνθημα «δολοφόνος του κλίματος», όπως μεταδίδει το πρακτορείο Reuters.
Ακτιβιστές ήταν παρόντες σε πολλές παρουσιάσεις αυτοκινήτων.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr