Στην κορυφή της λίστας αναζητήσεων βρίσκονται οι επισκέψεις σε πάρκα δεινοσαύρων. Αποτελούν μια ανερχόμενη τάση, αφού οι καταναλωτές θέλουν να βαδίσουν στα χνάρια των προγόνων τους. Μάλιστα, το πρώτο τετράμηνο του 2019 σημειώθηκε αύξηση 55% στις κρατήσεις των επισκεπτών.
Ο οικοτουρισμός είναι μια ακόμη ανερχόμενη τάση, αφού οι καταναλωτές ξεκινούν να σκέφτονται το ανθρακικό τους αποτύπωμα και το πως επιβαρύνουν το περιβάλλον. Οι περισσότεροι (85%) επιλέγουν να ταξιδεύουν μικρές αποστάσεις τα Σαββατοκύριακα, ενώ άλλοι προτιμούν τα Σαββατοκύριακα ευεξίας (πάνω από το 60% στη Γερμανία). Το οργανωμένο κάμπινγκ σημειώνει αυξήσεις ρεκόρ της τάξης του 450%, ενώ οι διακοπές σε καταφύγια και δάση παρουσιάζουν αύξηση 55% και 40% αντίστοιχα.
«Το καλοκαίρι του 2019 αποτελεί ευκαιρία για τους ταξιδιώτες για να επιστρέψουν στη φύση. Να την εκτιμήσουν, να την ανακαλύψουν και να τη σώσουν», λέει η Becky Power, διευθύντρια για τη μηχανή αναζήτησης ταξιδιών της Google στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Οι καταναλωτές προσπαθούν να αξιοποιήσουν στο έπακρο τον ελεύθερο χρόνο τους. Επιθυμούν να βιώσουν κάθε δυνατή εμπειρία και να αξιοποιήσουν εξ’ ολοκλήρου τα χρήματά τους, γι αυτό τα θεματικά πάρκα άλλωστε παρουσιάζουν άνοδο 205%.
Οι αναζητήσεις για λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τις διακοπές, ειδικά μέσω κινητού τηλεφώνου συνεχίζουν να αυξάνονται με τους ταξιδιώτες να δράττονται της ευκαιρίας να αναζητήσουν το κατάλληλο πλάνο διακοπών μακριά από τα γραφεία τους.
Αξιοσημείωτο είναι επίσης, πως οι προκρατήσεις έχουν αυξηθεί κατά 115% σε σχέση με το 2018, αφού οι καταναλωτές ψάχνουν για όσο δυνατό φθηνότερα πακέτα και απ’ ότι φαίνεται καταλαβαίνουν τις τακτικές εταιρειών για επιπλέον χρεώσεις, με τις αναζητήσεις για την πολιτική αποσκευών να έχουν αυξηθεί επίσης κατά 115%.
Όπως είναι αναμενόμενο και οι αναζητήσεις για φθηνές πτήσεις έχουν αυξηθεί κατά 140%, ενώ οι αναζητήσεις για ταξιδιωτικές προσφορές κατά 45%.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr