Για πρώτη φορά στην ιστορία των ευρωεκλογών οικονομικοί κολοσσοί όπως η Lufthansa, η Volkswagen, Spotify, Vogue Uomo, Snapchat, Lime, Tinder, Telecom, King και Business Europe παίρνουν δημόσια θέση υπέρ της μεγαλύτερης συμμετοχής των ευρωπαίων πολιτών στις ευρωεκλογές, χωρίς να εξηγούν επακριβώς τα αίτια αυτής τους της πρωτοβουλίας.
Έτσι:
*H αεροπορική εταιρεία Lufthansa παρακινεί τους πολίτες να πουν Ναι στην Ευρώπη με μήνυμα που τοποθέτησε στα αεροπλάνα της.
*Η Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen, για να προωθήσει τη θεσμική εκστρατεία, στέλνει το μήνυμα η “Η Volkswagen ψηφίζει για την Ευρώπη” με ένα μεγάλο πανό που τοποθέτησε σε ένα από τα μεγαλύτερα εργοστάσια της στη Γερμανία
*Το Spotify το οποίο προσφέρει δικτυακές υπηρεσίες "μετάδοσης" (streaming) μουσικής έχει ειδική λίστα με τραγούδια για τις Ευρωπαϊκές Εκλογές και μέσω εφαρμογής στέλνει μηνύματα και ανακοινώσεις στους χρήστες για τις Ευρωεκλογές.
Νίκος Ρούσσης - Στρασβούργο
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr