Για να το επιτύχει αυτό, η Bayer συνδυάζει το πρόγραμμα G4A Partnerships και επικεντρώνεται σε μακροπρόθεσμες συνεργασίες και επενδύσεις. «Το οικοσύστημα λύσεων ψηφιακής υγείας έχει ωριμάσει και πλέον στον κλάδο υπάρχουν ορισμένες πολύ αξιόλογες και ανεπτυγμένες νεοφυείς επιχειρήσεις. Θέλαμε να απλοποιήσουμε τη διαδικασία για τους επιχειρηματίες να συνεργαστούν με τη Bayer και να αναπτύξουμε από κοινού και πιο γρήγορα καινοτόμες λύσεις. Γι’ αυτό και ήρθε η ώρα να αναβαθμίσουμε τον τρόπο με τον οποίο συνεργαζόμαστε» δήλωσε ο Eugene Borukhovich, Global Head of Digital Health στη Bayer.
Τα υφιστάμενα τρία προγράμματα (Accelerator, Dealmaker και Generator) συνδυάζονται για να σχηματίσουν το πρόγραμμα G4A Partnerships, μια κοινή πρωτοβουλία που στοχεύει σε νεοφυείς επιχειρήσεις στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης σε διάφορα στάδια ανάπτυξης. Στη συνέχεια θα καθοριστούν συγκεκριμένες επιχειρηματικές προκλήσεις για τις οποίες οι νεοφυείς επιχειρήσεις θα μπορούν να υποβάλουν τις προτεινόμενες λύσεις τους. Οι καταλληλότερες προσεγγίσεις θα αναπτυχθούν στη συνέχεια σε συνεργατικές ομάδες με τη Bayer.
Εκτός από αρχική χρηματοδότηση (από 50.000 ευρώ έως 100.000 ευρώ), οι νεοφυείς επιχειρήσεις θα λάβουν επιπλέον χρηματοδότηση μόλις επιτευχθούν οι στόχοι που έχουν οριστεί από κοινού. Οι αρχικοί επιχειρηματικοί στόχοι θα ανακοινωθούν τις επόμενες εβδομάδες.
Η Zsuzsanna Varga, Επικεφαλής του προγράμματος G4A Partnerships δήλωσε σχετικά «Για εμάς κομβικό ρόλο διαδραματίζει η ανάπτυξη νέων λύσεων για την υγεία, λύσεων που μπορούν να αλλάξουν την εμπειρία της υγείας. Είμαστε πεπεισμένοι πως οι μακροχρόνιες συνεργασίες με εταιρείες ψηφιακής υγείας που μοιράζονται το ίδιο πάθος και όραμα είναι ο καλύτερος τρόπος για να επιτευχθεί αυτό.»
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr