Σύμφωνα με την εφημερίδα, η έρευνα αφορά ένα σύστημα ασφαλείας που εκτιμάται ότι διαδραμάτισε κρίσιμο ρόλο στο δυστύχημα της Lion Air, στην Ιάβα της Ινδονησίας, την 29η Οκτωβρίου (189 νεκροί). Οι αρχές θέλουν επίσης να μάθουν εάν το σύστημα MCAS, σκοπός του οποίου είναι να αποτρέπει την απώλεια στήριξης, ενδέχεται να έπαιξε ρόλο και στη συντριβή του αεροσκάφους της Ethiopian Airlines κοντά στην Αντίς Αμπέμπα τη 10η Μαρτίου (157 νεκροί).
Η έρευνα του υπουργείου Μεταφορών άρχισε μετά το δυστύχημα της Λάιον και επικεφαλής της έχει τεθεί ο γενικός επιθεωρητής του, αποκαλύπτει η εφημερίδα, όπως μεταδίδει το ΑΠΕ.
Σύμφωνα με πηγές προσκείμενες στην έρευνα, ζητήθηκε από τα στελέχη δύο γραφείων της FAA να φροντίσουν να είναι διαθέσιμοι οι ηλεκτρονικοί φάκελοιγια τη διαδικασία.
Ένα από τα αντικείμενα της έρευνας είναι να εξακριβωθεί εάν τηρήθηκαν οι κανόνες κι έγιναν επαρκείς τεχνικές αναλύσεις για να ελεγχθεί το λογισμικό αποτροπής της απώλειας στήριξης.
Το υπουργείο Μεταφορών δεν αντέδρασε το βράδυ της Κυριακής, όταν του ζητήθηκε σχόλιο για το δημοσίευμα της WSJ.
Νωρίτερα χθες η FAA -- οι διαδικασίες της οποίας για τον έλεγχο και την πιστοποίηση των 737 MAX επίσης αμφισβητούνται λόγω ενός δημοσιεύματος της εφημερίδας Seattle Times, κατά το οποίο ήταν εξαιρετικά βιαστική -- διαβεβαίωσε πως όλα έγιναν βάσει των κανόνων.
Το αεροσκάφος μελετήθηκε ενδελεχώς, με δοκιμές στο έδαφος και στον αέρα, για να «επιβεβαιωθεί πως ανταποκρινόταν στα κριτήρια της FAA», τόνισε η υπηρεσία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr