"Break, break", "αίτημα επιστροφής", έλεγε ο πιλότος στους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας, ενώ προσπαθούσε να αποφύγει δύο άλλες πτήσεις που προσέγγιζαν στο αεροδρόμιο της Αντίς Αμπέμπα, σύμφωνα με την εφημερίδα, η οποία επικαλείται τα στοιχεία πηγής που είχε πρόσβαση στις επαφές ανάμεσα στο πλήρωμα του αεροπλάνου και τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας.
Όπως μεταδίδει το ΑΠΕ, η έκφραση "break, break" χρησιμοποιείται για να δοθεί προτεραιότητα σε ένα μήνυμα και σημαίνει ότι το πλήρωμα αντιμετωπίζει μια κατάσταση έκτακτης ανάγκης την οποία οι πιλότοι δεν καταφέρνουν να διαχειριστούν. "Αίτημα καθοδήγησης για προσγείωση", προσθέτει ο κυβερνήτης του αεροπλάνου.
Η Ethiopian Airlines έχει ανακοινώσει από την Κυριακή ότι το πλήρωμα είχε ζητήσει να επιστρέψει στην Αντίς Αμπέμπα, αλλά ήταν η πρώτη φορά που αποκαλύφθηκε το περιεχόμενο των μηνυμάτων του προς τον πύργο ελέγχου.
Οι ελεγκτές δέχθηκαν τα μηνύματα αυτά τρία λεπτά μετά την απογείωση του αεροπλάνου.
Ο πύργος ελέγχου έχασε την επαφή με το πλήρωμα της πτήσης ET302 που κατευθυνόταν προς το Ναϊρόμπι πέντε λεπτά μετά την απογείωση, σύμφωνα με την ίδια πηγή.
Το αεροπλάνο απογειώθηκε στις 08:38 τοπική ώρα (07:38 ώρα Ελλάδος) από την Αντίς Αμπέμπα και χάθηκε από τα ραντάρ έξι λεπτά αργότερα. Ο πιλότος του είχε 8.000 ώρες πτήσης στο ενεργητικό του, ενώ στις 4 Φεβρουαρίου είχε γίνει έλεγχος συντήρησης του αεροπλάνου.
Προς το παρόν τα αίτια του δυστυχήματος παραμένουν άγνωστα. Τα μαύρα κουτιά του, τα οποία περιέχουν τις παραμέτρους της πτήσης και τις συνομιλίες στο πιλοτήριο, έφτασαν στη Γαλλία, όπου θα αναλυθεί το περιεχόμενό τους από το Γραφείο Ερευνών και Αναλύσεων (BEA), έναν εξειδικευμένο οργανισμό στις έρευνες των τεχνικών στοιχείων αεροπορικών δυστυχημάτων.
Η "διαδικασία έρευνας" ξεκίνησε στο Παρίσι, ανακοίνωσαν πριν από λίγο οι Ethiopian Airlines.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr