Ο νέος κανόνας αναμένεται να απαιτήσει την παραγωγή και την αγορά περισσότερων από 14.000 νέων λεωφορείων μηδενικών εκπομπών.
Ο κανόνας ισχύει για όλα τα αστικά λεωφορεία. Τα σχολικά και τα πούλμαν δεν καλύπτονται από τη διάταξη. Από το 2023, οι μεγάλες εταιρείες μεταφορών θα πρέπει να αγοράζουν ηλεκτρικά λεωφορεία σε ποσοστό 25%, με τις μικρές εταιρείες να έχουν μερικά επιπλέον χρόνια για αυτόν τον στόχο, και στη συνέχεια 50% μέχρι το 2026. Μέχρι το 2029, οι οργανισμοί δεν θα έχουν πλέον τη δυνατότητα να αγοράσουν λεωφορείο που δεν είναι ηλεκτρικό.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η μετάβαση της Καλιφόρνια συμβαίνει πολύ πιο αργά από ό,τι στην Κίνα, όπου ισχυρές κυβερνητικές επιχορηγήσεις οδηγούν τη μετάβαση στα ηλεκτρικά λεωφορεία. Στην Καλιφόρνια, ένα ποσοστό χρηματοδότησης για τα ηλεκτρικά λεωφορεία προέρχεται από το φόρο φυσικού αερίου και τα προγράμματα κοινής ωφέλειας της πολιτείας για την αναβάθμιση όλων των υποδομών ηλεκτρικής φόρτισης. Ενδεικτικά, μόνο φέτος, η κινεζική πόλη του Σενζέν ολοκλήρωσε τη μετατροπή ολόκληρου του στόλου 16.000 λεωφορείων της σε αμιγώς ηλεκτρικά. Αυτός ο αριθμός είναι λίγο μεγαλύτερος από τον αριθμό των αστικών λεωφορείων σε ολόκληρη την Καλιφόρνια.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr