Για έκτο συνεχόμενο τρίμηνο η General Motors ανακοινώνει απώλειες καθώς χάνει από τον ανταγωνισμό των ασιατικών ομοειδών της, αλλά και συνεχίζει την υλοποίηση του προγράμματος περικοπών, το οποίο και της κοστίζει αρκετά.
Οι ζημιές του πρώτου τριμήνου μειώθηκαν, πάντως, και ανήλθαν σε 323 εκατ. δολ. ή 57 σεντς ανά μετοχή έναντι 1,25 δισ. δολ. ή 2,22 δολ. έναν χρόνον νωρίτερα. Ισχυροί ασιάτες, όπως η Toyota Motor και η Honda Motor κερδίζουν ολοένα έδαφος στην αγορά των ΗΠΑ περιορίζοντας το μερίδιο της GM στο 26,2% πέρσι, που είναι και το χαμηλότερο από το 1925. Σε μία προσπάθεια να ανατρέψει το σημερινό σκηνικό ο CEΟ, Rick Wagoner, έχει αποφασίσει να προχωρήσει σε περικοπή 30.000 θέσεων εργασίας στη Βόρεια Αμερική ενώ κλείνει εννέα μονάδες, παράλληλα πουλά συμμετοχές της, όπως το 51% της χρηματοοικονομικής μονάδας. Η αυτοκινητοβιομηχανία έχει να παρουσιάσει κέρδη από το τρίτο τρίμηνο του 2004 ενώ πέρσι έχασε 10,6 δισ. δολ.. Οι πωλήσεις της στο πρώτο τρίμηνο του έπεσαν κατά 5,2% μετά από πτώση 4,3% στο σύνολο του 2005. Εν τω μεταξύ η διοίκηση της ξόδεψε 681 εκατ. δολ. προκειμένου να δημιουργήσει ασφαλιστικό ταμείο για την πληρωμή των μελλοντικών ιατροφαρμακευτικών εξόδων αυτών που απολύονται. Οι δαπάνες αυτές είναι μέρος της συμφωνίας που υπέγραψε με τους συνδικαλιστές τον Οκτώβριο, η οποία και αφορά σε προ φόρων αποταμίευση της τάξης των 3 δισ. δολ..
Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr