Στο υψηλότερο επίπεδο σε περίοδο μεγαλύτερη των δύο ετών ανήλθε ο δείκτης λιανικών πωλήσεων τον Απρίλιο στη Γερμανία, καθώς οι βελτιωμένες προοπτικές της απασχόλησης στη μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης τόνωσαν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών.
Ο δείκτης ανήλθε στο 59,3 τον Απρίλιο, από 48,9 τον Μάρτιο, σύμφωνα με έρευνα του NTC Economics. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη άνοδο από τον Ιανουάριο του 2004.
Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr