Σε ό,τι αφορά την απόδοση ευθυνών, η εταιρία Atlantia, η οποία έχει αναλάβει τη διαχείριση των αυτοκινητοδρόμων, απαντά στην ιταλική κυβέρνηση ότι «δεν προκύπτει η γέφυρα αυτή να ήταν επικίνδυνη, και ούτε ότι θα έπρεπε να έχει απαγορευθεί η διέλευση των αυτοκινήτων».
Παράλληλα, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, Τζοβάνι Καστελούτσι, τονίζει ότι «η Atlantis συνεχίζει να κάνει τις πρέπουσες επενδύσεις», με αναφορά στην ασφάλεια του οδικού δικτύου. Η μετοχή της Αtlantia, πάντως, έχασε την Τρίτη στο χρηματιστήριο του Μιλάνου, μέχρι και το 10% της συνολικής της αξίας.
Η οδογέφυρα, γνωστή ως γέφυρα Μοράντι, χτίστηκε το 1965 και είχε μήκος 1.182 μέτρα. Το κεντρικό της τμήμα -μήκους περί 80 μέτρων- κατέρρευσε το μεσημέρι της Τρίτης από ύψος περίπου 50 μέτρων σε έναν ποταμό, καθώς και σε σιδηροδρομικές γραμμές και κτήρια, εν μέσω ισχυρής νεροποντής. Εκείνη τη στιγμή, τη γέφυρα διέσχιζαν δεκάδες αυτοκίνητα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr