Σύμφωνα με τη DW η ελπίδα όμως μοιάζει να χάθηκε μετά την έξοδο του εκπροσώπου του μεγάλου συνδικάτου CGΤ, ο οποίος δήλωσε ξεκάθαρα: «Για μας η απεργία συνεχίζεται».
Βέβαια πριν από τις συναντήσεις ξεκάθαρες ήταν και οι θέσεις του πρωθυπουργού, ο οποίος από την πλευρά του είχε υποσχεθεί «μηδέν παραχωρήσεις» στα τρία βασικά θέματα: στην αναδιοργάνωση της εταιρείας, στον άνοιγμα στον ανταγωνισμό και στην αλλαγή του καθεστώτος των εργαζομένων.
Ένας χρόνος μετά την εκλογή Μακρόν
Ένα παρόμοιο μπρα-ντε- φερ παίζεται και με την Αir France-KLΜ, όπου το κόστος των έντεκα πρώτων ημερών απεργίας εκτιμάται ότι έφτασε τα 300 εκατ. ευρώ.
«Προσοχή! Τίθεται πλέον θέμα επιβίωσης της εταιρείας», προειδοποίησε ανήσυχος ο υπουργός Οικονομίας Μπρούνο Λεμέρ, πρόσθεσε όμως το ίδιο αποφασιστικός με τον πρωθυπουργό ότι «το κράτος δεν είναι εδώ για να σβήσει τα χρέη του αερομεταφορέα».
Στο μεταξύ σήμερα κλείνει για τον Εμμανουέλ Μακρόν ένας χρόνος από την εκλογή του στον προεδρικό θώκο. Στο αεροπλάνο της επιστροφής του από το τελευταίο του ταξίδι, χάρη στο οποίο έζησε από μακριά τις πρόσφατες διαδηλώσεις και επεισόδια στο Παρίσι, εκμυστηρεύτηκε στους δημοσιογράφους: «Πέρασαν 365 μέρες, μπορώ πάντα να προχωρώ, η αποφασιστικότητά μου παραμένει ακλόνητη».
Θα δούμε πόσο θα τα καταφέρει βέβαια και στις 26 Μαΐου κατά τις προγραμματισμένες σε όλη τη Γαλλία διαδηλώσεις των δυσαρεστημένων πολιτών από την μέχρι τώρα πολιτική του πορεία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr