Σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας Diageo, έτσι ευελπιστούν ότι θα διευρυνθεί η δημοτικότητα του ποτού, φέρνοντας τις γυναίκες στο προσκήνιο. «Το ουίσκι είναι μια κατηγορία ποτού που φοβίζει τις γυναίκες» λέει η Στέφανι Τζακόμπι και συμπληρώνει: «Αυτή είναι μια πολύ καλή ευκαιρία για να προσκαλέσουμε γυναίκες στο brand».
Το λανσάρισμα της Jane Walker είναι μέρος της καμπάνιας «Keep Walking America» που ξεκίνησε το 2016, μιας προσπάθειας για άνοιγμα σε ένα ευρύτερο κοινό, με διαφημίσεις που περιλαμβάνουν ισπανόφωνους και βετεράνους.
Η κατανάλωση σκoτσέζικου ουίσκι αυξήθηκε κατά 2,1% στις ΗΠΑ μεταξύ του 2002 και του 2017. Και το Johnnie Walker έχει αφήσει πίσω του τον ανταγωνισμό, αυξάνοντας το μερίδιό του κατά 18% πέρυσι.
Η Jane Walker θα εμφανιστεί σε 250.000 μπουκάλια του Black Label 12 ετών τον Μάρτιο. Για κάθε μπουκάλι, η Diageo προσφέρει ένα δολάριο σε οργανισμούς που προωθούν γυναίκες, όπως οι Monumental Woman και She Should Run. Αν και πρόκειται για περιορισμένο αριθμό μπουκαλιών, η Jane δεν θα χαθεί.
«Βλέπουμε την Jane ως την πρώτη θηλυκή εκδοχή του σήματος με τον άνδρα που βαδίζει. Φανταζόμαστε τον Johnnie και την Jane να βαδίζουν μαζί προς τα εμπρός» σχολίασε η Τζακόμπι.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr