Η Ημέρα των Εργένηδων γιορτάζεται στην Κίνα από τη δεκαετία του 1990, αρχικά ως αφρομή για να διασκεδάσουν νέοι εργάνηδες.
Η Alibaba όμως από το 2008 την καθιέρωσε ως ημέρα κατανάλωσης, κάτι ανάλογο της Ημέρας των Ευχαριστιών στις ΗΠΑ.
Την αντίστοιχη μέρα του 2016 οι πωλήσεις της εταιρείας μέσω της κινεζικής πλατφόρμας Tmall έφτασαν τα 18 δισ. δολάρια.
Φέτος, τα δύο πρώτα λεπτά από την έναρξη της καταναλωτικής εορτής 1 δισ. δολάρια πωλήσεις είχαν γίνει μέσω της πλατφόρμας του κινεζικού κολοσσού, για να φτάσουν τα 10 δισ. δολάρια την πρώτη ώρα.
«Είναι ένα μεγάλο γεγονός για την Κίνα, για την κινεζική οικονομία» δήλωσε ο Τζόζεφ Τσάι, αντιπρόεδρος της Alibaba. «Την “Ημέρα των Εργένηδων” τα ψώνια είναι ένα άθλημα, είναι διασκέδαση» πρόσθεσε.
Όπως μεταδίδει το Reuters, ο κ. Τσάι ανέφερε πως η άνοδος των εισοδημάτων για 300 εκατομμύρια Κινέζους καταναλωτές δίνει ώθηση στις διαδικτυακές πωλήσεις της εταιρείας.
Το συνολικό νούμερο των πωλήσεων, στα 25,4 δισ. δολάρια, είναι μεγαλύτερο από το ΑΕΠ της Ισλανδίας και αφήνει πολύ πίσω οποιοδήποτε άλλο τζίρο διαδικτυακών καταναλωτικών εορτών σε άλλες χώρες. Στην «Ψηφιακή Δευτέρα» στις ΗΠΑ σημειώθηκαν μόλις 3,45 δισ. δολάρια πωλήσεις πέρυσι.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr