Οι δύο γυναίκες μηνύουν την Uber για απρόσεκτες προσλήψεις και θέτουν υπό αμφισβήτηση την υποστήριξη πελατών και τις πρακτικές ασφαλείας της εταιρίας συνεπιβατισμού.
Ειδικότερα, και οι δύο αγωγές κατηγορούν την εταιρία ότι δίνει προτεραιότητα στην ταχύτητα και την αποδοτικότητα κόστους αντί για την ασφάλεια, κατά τη διαδικασία επιλογής των οδηγών της.
Η μία αγωγή, η οποία κατατέθηκε στην Καλιφόρνια την περασμένη εβδομάδα από τη γνωστή δικηγόρο Lisa Bloom για λογαριασμό της πελάτισσάς της, αναφέρει στο νομικό έγγραφο: «Η διαδικασία αίτησης για να γίνει κανείς οδηγός της Uber είναι απλή, γρήγορη και έχει σχεδιαστεί για να επιτρέπει στην Uber να προσλαμβάνει όσους περισσότερους οδηγούς είναι δυνατό με ελάχιστο σχετικό κόστος. Μια τέτοια εξοικονόμηση κόστους, ωστόσο, γίνεται σε βάρος των επιβατών, ιδιαίτερα των γυναικών επιβατών».
Η άλλη, η οποία κατατέθηκε στο Κάνσας Σίτι την Τετάρτη, επίσης αναφέρει ότι «παρά το διαρκές μάρκετινγκ της (Uber) πως η διαδικασία του ελέγχου του παρελθόντος των οδηγών της είναι κορυφαία στη βιομηχανία και πιο ενδελεχής απ’ ό,τι χρειάζεται για να γίνεις οδηγός ταξί, στην πραγματικότητα η διαδικασία αιτήσεων στην Uber έχει σχεδιαστεί για ταχύτητα, όχι για ασφάλεια».
Η πελάτισσα της Bloom, Erica Holland, περιγράφει πως δέχθηκε επίθεση και σεξουαλική κακοποίηση από τον οδηγό της. Η γυναίκα κάλεσε την αστυνομία και έστειλε ενημερωτικό email στην Uber. Παρότι αυτό δεν αναφέρεται στα νομικά έγγραφα, η Bloom υποστήριξε στο Recode ότι η απάντηση της εταιρίας στην καταγγελία της πελάτισσάς της ήταν απλά να της επιστρέψει το κόστος της κούρσας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr