Με βάση τις προβλέψεις της eMarketer, το Google πρόκειται να καταγράψει έσοδα ύψους 72,69 δισ. δολαρίων από διαφήμιση το 2017, ενώ το Facebook θα έχει έσοδα 33,76 δισ. δολαρίων.
Συνολικά, αυτά τα νούμερα αντιστοιχούν σε μερίδιο 46,4% από τις παγκόσμιες δαπάνες των διαφημιστών σε ψηφιακή διαφήμιση.
Η Shelleen Shum, ανώτατη αναλύτρια και forecaster στην eMarketer, απέδωσε στις κινητές συσκευές και στο βίντεο την κυριαρχία των δύο εταιριών.
«Φέτος, το Facebook και το Google για άλλη μια φορά θα αναδειχθούν παγκόσμιοι ηγέτες στην ψηφιακή διαφήμιση, σαρώνοντας σχεδόν τα μισά λεφτά από την ψηφιακή διαφήμιση παγκοσμίως, επωφελούμενες από τη συνεχιζόμενη ισχύ της διαφήμισης σε κινητές συσκευές και στα βίντεο», τόνισε η αναλύτρια σύμφωνα με το CNBC.
Τα στοιχεία δόθηκαν σε μια δύσκολη περίοδο και για τις δύο εταιρίες, καθώς η Google αναγκάστηκε να ζητήσει συγνώμη από μάρκες των οποίων οι διαφημίσεις εμφανίστηκαν δίπλα σε εξτρεμιστικό περιεχόμενο στο YouTube και ενώ το facebook προσπαθεί να αναχαιτίσει τα fake news που αναρτώνται στο κοινωνικό δίκτυο.
Η έκθεση της ερευνητικής εταιρίας αναφέρει ότι οι δαπάνες σε ψηφιακής μορφής διαφήμιση θα αυξηθούν παγκοσμίως κατά 17,4% σε 583,91 δισ. δολάρια, ποσό που αντιστοιχεί στο 38,3% του συνολικού budget των διαφημιστών.
Το Snapchat αναμένεται να δει άνοδο φέτος στα έσοδα από διαφήμιση. Η eMarketer προβλέπει πως τα έσοδά του από εκεί θα εμφανίσουν άλμα 163,3% στα 900 εκατ. δολάρια.
Οι κινεζικές εταιρίες Alibaba, Baidu και Tencent θα βγάλουν συνολικά 35,82 δισ. δολάρια από την ψηφιακή διαφήμιση φέτος, ενώ, σύμφωνα με την έκθεση BrandZ που δημοσίευσε σήμερα η WPP, η αξία της μάρκας της Tencent έχει ξεπεράσει τα 100 δισ. δολάρια.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr