Στο σχέδιο της Fujian Yudo New Energy Automobile η επένδυση ανέρχεται σε 1,886 δισ. γιουάν, ενώ στο σχέδιο της National New Energy Vehicle, στην Τιαντζίν, φθάνει τα 4,267 δισ. γιουάν, σύμφωνα με ανακοινώσεις στην ιστοσελίδα της Εθνικής Επιτροπής. Μετά την ολοκλήρωση των προγραμμάτων, οι εταιρείες θα έχουν μία συνολική παραγωγή 115.000 καθαρών ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Τα σχέδια εγκρίθηκαν στο πλαίσιο των προσπαθειών της κυβέρνησης να ενθαρρύνει τη χρήση οχημάτων νέας ενέργειας για να μειωθούν οι πιέσεις στο περιβάλλον, με κίνητρα όπως φορολογικές απαλλαγές, εκπτώσεις για την αγορά αυτοκινήτων και εντολές σε κρατικούς οργανισμούς να αγοράζουν περισσότερα τέτοια αυτοκίνητα.
Η Κίνα πούλησε πέρυσι 507.000 οχήματα νέας ενέργειας, σημειώνοντας αύξηση 53% σε σχέση με το 2015. Οι πωλήσεις καθαρών ηλεκτρικών αυτοκινήτων εκτινάχθηκαν 65,1% στις 409.000. Σύμφωνα με προηγούμενη κατευθυντήρια γραμμή του Κρατικού Συμβουλίου, η Κίνα θα κατασκευάσει περισσότερους από 12.000 νέους σταθμούς φόρτισης πριν το 2020 για να μπορέσει να καλύψει τις απαιτήσεις των πάνω από 5 εκατομμύρια οχημάτων νέας ενέργειας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr