Η διαδρομή περνά μέσα από το Καζακστάν, τη Ρωσία, τη Λευκορωσία, την Πολωνία, τη Γερμανία, το Βέλγιο και τη Γαλλία, πριν από την άφιξη στο Λονδίνο. Το Ηνωμένο Βασίλειο είναι η όγδοη χώρα που θα προστεθεί στην υπηρεσία Κίνας-Ευρώπης, και το Λονδίνο είναι η 15η πόλη.
Ο σιδηρόδρομος αυτός είναι μια σημαντική στρατηγική ανάπτυξης που θα βοηθήσει το σχέδιο του Xi Jinping «One Belt, One Road», όπως αναφέρεται στο σχέδιο ανάπτυξης για σιδηρόδρομο Κίνας-Ευρώπης που δημοσιεύτηκε τον Οκτώβριο.
Η στρατηγική αυτή ξεκίνησε το 2013 και προβλέπει ένα δίκτυο υποδομών και εμπορίου που ενώνει την Ασία με την Αφρική και την Ευρώπη, διαμέσου των παλιών διαδρομών του Δρόμου του Μεταξιού.
Υπάρχουν επί του παρόντος 39 δρομολόγια που συνδέουν 16 κινεζικές πόλεις με 12 ευρωπαϊκές πόλεις.
Μέχρι τον Ιούνιο του 2016, 1881 υπηρεσίες είχαν τρέξει από την Κίνα προς την Ευρώπη και 502 είχαν επιστρέψει.
Τα ταξίδια της επιστροφής μετέφεραν προϊόντα, όπως γερμανικά κρεατικά, ρωσική ξυλεία και γαλλικά κρασιά.
Η China Railway Corporation δήλωσε ότι το τρένο για το Λονδίνο θα ενισχύσει τη σύνδεση μεταξύ της Κίνας και της Δυτικής Ευρώπης και τη βελτίωση των εμπορικών δεσμών της Κίνας και της Βρετανίας.
Οι εξαγωγές της Κίνας ανήλθαν σε 2.270 δισεκατομμύρια δολάρια το 2015, επιβραδύνοντας από 2.340 δισεκατομμύρια δολάρια το 2014.
Η οικονομική της ανάπτυξη διολίσθησε σε 6,9 τοις εκατό το 2015, από 7,3 τοις εκατό το 2014, αποτελώντας την πιο αργή ανάπτυξη σε 25 χρόνια.
Η στρατηγική «One Belt, One Road» αποτελεί μέρος μιας προσπάθειας για την ενίσχυση του εμπορίου και της οικονομικής ανάπτυξης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr